Tweelingnamen
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Wij zijn opzoek voor namen voor onze tweeling. Zowel voor jongen-jongen als voor meisje-meisje als voor jongen-meisje.
Hebben jullie ideetjes?
Hebben jullie ideetjes?
Heb niet echt een gedacht maar weet wel één ding,geef ze geen naam die op elkaar gelijkt.
Heb in de krant een tweeling gezien die Justien en Justin noemen.
Dus een jongen en een meisje,maar de naamkeuze vind ik minder.
Ken wel een tweeling die Jana en Linde noemen,twee meisjes.
Is ook niet mijn ding maar zijn wel twee verschillende namen.
Heb in de krant een tweeling gezien die Justien en Justin noemen.
Dus een jongen en een meisje,maar de naamkeuze vind ik minder.
Ken wel een tweeling die Jana en Linde noemen,twee meisjes.
Is ook niet mijn ding maar zijn wel twee verschillende namen.
- jong moederke
- Pas blauw
- Stéphanie
- Pas blauw
EEn klein beetje ervarenmet tweelingnamen.
Mijn jongens heten Foeke en Zico, ik dacht eerst aan Foeke en Ferre maar mijn man hoorde liever Zico. Voor meisjes hoorde ik graag Fenna en Zita. Ook als het geen tweeling ging zijn was het voor een jongen Foeke en meisje wisten we nog niet. Foeke wasal het alternatief als Fay een jongetje ging zijn. Kijk gewoon naar namen die je leuk vind, moeten niet echt precies passen, het zijn toch nog twee apparte mensjes met eigen karakter en wensen. Dus geef hen gewoon een naam die je leuk vind of die nu moeten passen??
Mijn jongens heten Foeke en Zico, ik dacht eerst aan Foeke en Ferre maar mijn man hoorde liever Zico. Voor meisjes hoorde ik graag Fenna en Zita. Ook als het geen tweeling ging zijn was het voor een jongen Foeke en meisje wisten we nog niet. Foeke wasal het alternatief als Fay een jongetje ging zijn. Kijk gewoon naar namen die je leuk vind, moeten niet echt precies passen, het zijn toch nog twee apparte mensjes met eigen karakter en wensen. Dus geef hen gewoon een naam die je leuk vind of die nu moeten passen??