Nieuwtje
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hey lieve bolle buikjes!
Ik ben febelien en woon in Brugge.
Stiekem ben ik eigenlijk totaal niet zwanger, en zal dit ook niet gauw zijn.
Nu ben ik 17 jaar, zit in m'n laatste jaar en de reden van mijn lidmaatschap is dat ik m'n einwerk over zwangerschap doe. Waarschijnlijk het mooiste onderwerp dat er is!
Ik ben al lid geweest van meerdere fora's, maar daar zijn post's van niet-zwangere studentes blijkbaar niet welkom, k'hoop dat dit hier anders kan zijn. Want ik wil alleen maar wat meer inzicht krijgen, en horen en begrijpen hoe jullie je voelen. Ik wil van mijn einwderk iets persoonlijks maken en niet het zoveelste zwangerschapshandboek ofzo.
Hopelijks zien jullie het wat zitten om mij af en toe te helpen? T'zou allesinds heel fijn zijn!
Lieve groetjes,
Febelien,
en om even een gezichtje op me te kunnen plakken:
Ik ben febelien en woon in Brugge.
Stiekem ben ik eigenlijk totaal niet zwanger, en zal dit ook niet gauw zijn.
Nu ben ik 17 jaar, zit in m'n laatste jaar en de reden van mijn lidmaatschap is dat ik m'n einwerk over zwangerschap doe. Waarschijnlijk het mooiste onderwerp dat er is!
Ik ben al lid geweest van meerdere fora's, maar daar zijn post's van niet-zwangere studentes blijkbaar niet welkom, k'hoop dat dit hier anders kan zijn. Want ik wil alleen maar wat meer inzicht krijgen, en horen en begrijpen hoe jullie je voelen. Ik wil van mijn einwderk iets persoonlijks maken en niet het zoveelste zwangerschapshandboek ofzo.
Hopelijks zien jullie het wat zitten om mij af en toe te helpen? T'zou allesinds heel fijn zijn!
Lieve groetjes,
Febelien,
en om even een gezichtje op me te kunnen plakken:
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
- Kim en kids
- Pas blauw
welkom
Welkom en ook van mij heel veel succes gewenst met je eindwerk!
mag ik vragen welke richting je volgt?
je zult hier zeker en vast heel veel info vinden en wat je zelf niet vind vraag je maar! De reacties zullen binnenstromen
liefs Aicha
mag ik vragen welke richting je volgt?
je zult hier zeker en vast heel veel info vinden en wat je zelf niet vind vraag je maar! De reacties zullen binnenstromen
liefs Aicha
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer: