van thuisblijfmama tot onthaalmoeder
Moderators:Welcome, Annubis, Moderators
- saardientje
- Pas blauw
hallo,
even een vraagje:
wij hebben een appartement gekocht op 1ste verdiep met 3 slaapkamers.
ik zou daar graag onthaalmoeder worden.
ik zou dat via den dienst wilen doen (dienst van onthaalgezinnen)
en in 1 grote slaapkamer zou zeker 8 bedjes kunnen staan.
we hebben vrij veel ruimte in de living. het is wel een vrij groot appartement
zou dat mogen op een appartement kindjes bijhouden, want wij hebben wel geen tuin, wel een groot terras.
ik zou dan graag kindjes van 0-3jaar bijhouden.
even een vraagje:
wij hebben een appartement gekocht op 1ste verdiep met 3 slaapkamers.
ik zou daar graag onthaalmoeder worden.
ik zou dat via den dienst wilen doen (dienst van onthaalgezinnen)
en in 1 grote slaapkamer zou zeker 8 bedjes kunnen staan.
we hebben vrij veel ruimte in de living. het is wel een vrij groot appartement
zou dat mogen op een appartement kindjes bijhouden, want wij hebben wel geen tuin, wel een groot terras.
ik zou dan graag kindjes van 0-3jaar bijhouden.
- saardientje
- Pas blauw
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik start volgend jaar hier 2 huizen verder bij de onthaalmama als proefproject van 2 onthaalouders onder 1 dak . ik ga dan 1 van de jaren hier ook starten als onthaalmoeke , als we het huis hier gekocht hebben. ik heb ook al onthaalouders geweten die op een appartement zitten ! ze komen zowieso eerst naar de ruimte en capaciteiten van je woning kijken en geven je dan tips wat je nog moet veranderen en aanpassen . kijk eens op de site van de landelijke vrouwenvereniging daar staan tips op .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- saardientje
- Pas blauw
welke site is dit dan? dat is al een opluchting dat ik weet dat er nog onthaalmoeders in een appartement wonen. bedankt!!Annubis schreef:ik start volgend jaar hier 2 huizen verder bij de onthaalmama als proefproject van 2 onthaalouders onder 1 dak . ik ga dan 1 van de jaren hier ook starten als onthaalmoeke , als we het huis hier gekocht hebben. ik heb ook al onthaalouders geweten die op een appartement zitten ! ze komen zowieso eerst naar de ruimte en capaciteiten van je woning kijken en geven je dan tips wat je nog moet veranderen en aanpassen . kijk eens op de site van de landelijke vrouwenvereniging daar staan tips op .
http://www.klvl.be en als je dan doorsurft kom je op hun "landelijke kinderopvang" site terecht en dat is: http://www.landelijkekinderopvang.be/
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
- saardientje
- Pas blauw
hoi
heb mijn eerste stapjes gezet om meer te weten te komen over onthaalmoeder zijn via de dienst. Heb gemaild en mag dinsdag bellen voor een afspraak te maken!! hopelijk is deze positief.
wij verhuizen eind november, dus als alles nog leeg staat, kunnen ze eens een kijkje komen nemen en tips geven ivm de inrichting
groetjes
heb mijn eerste stapjes gezet om meer te weten te komen over onthaalmoeder zijn via de dienst. Heb gemaild en mag dinsdag bellen voor een afspraak te maken!! hopelijk is deze positief.
wij verhuizen eind november, dus als alles nog leeg staat, kunnen ze eens een kijkje komen nemen en tips geven ivm de inrichting
groetjes
- saardientje
- Pas blauw
- saardientje
- Pas blauw
- saardientje
- Pas blauw
- saardientje
- Pas blauw
- saardientje
- Pas blauw
mag ik vragen waarom je pas volgend jaar start?Annubis schreef:ik start volgend jaar hier 2 huizen verder bij de onthaalmama als proefproject van 2 onthaalouders onder 1 dak . ik ga dan 1 van de jaren hier ook starten als onthaalmoeke , als we het huis hier gekocht hebben. ik heb ook al onthaalouders geweten die op een appartement zitten ! ze komen zowieso eerst naar de ruimte en capaciteiten van je woning kijken en geven je dan tips wat je nog moet veranderen en aanpassen . kijk eens op de site van de landelijke vrouwenvereniging daar staan tips op .
- saardientje
- Pas blauw
Ja heb speciaal een kamer waar al de bedjes kunnen staan.. En als er nu een kindje zou tussenzitten die de andere zou wakkerhouden, dan kan ik nog een bedje in onze slaapkamer zetten.
Voor de rest heb ik in mijn living een hele hoek ingericht voor de kindjes..
En (heel toevallig) hebben ze mij vandaag gebeld dat ik al bijna mag beginnen. Het was normaal voor Januari maar aangezien er een onthaalmoeder stopt en er een paar onthaalmoeders ziek zijn hebben ze dringend iemand nodig.
Ben es benieuwd!
En (heel toevallig) hebben ze mij vandaag gebeld dat ik al bijna mag beginnen. Het was normaal voor Januari maar aangezien er een onthaalmoeder stopt en er een paar onthaalmoeders ziek zijn hebben ze dringend iemand nodig.
Ben es benieuwd!
- saardientje
- Pas blauw
allé veel succes dan! en hou me op de hoogte hé, hoe dat het gaat enzo. wil binnekort wel ervaringen delenT1n3 schreef:Ja heb speciaal een kamer waar al de bedjes kunnen staan.. En als er nu een kindje zou tussenzitten die de andere zou wakkerhouden, dan kan ik nog een bedje in onze slaapkamer zetten.
Ben es benieuwd!
- saardientje
- Pas blauw
heb goed nieuws. ben ook aanvaard!!! joepiT1n3 schreef:Hier ook een toekomstige onthaalmoeder op een appartement!!
Het is aanvaard en ben gistere voor de 1ste keer op stage geweest.
Jaja, het komt steeds dichter
maar eerst gaan wij verhuizen en ze moeten dan nog komen kijken, maar ben er niet zo bang voor want naar mijn weten gaan we genoeg ruimte hebben
- saardientje
- Pas blauw
- saardientje
- Pas blauw
- saardientje
- Pas blauw
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
- saardientje
- Pas blauw
Saardientje en T1n3,
Wat wordt er zoal besproken bij zo een gesprek, van welk uur tot welk uur kunnen de kindjes bij jullie terecht? Ik lees iets van stage wat houdt dat precies in? Ik heb al eens zitten denken als Jorit ook naar school gaat om dan misschien als onthaalmoeder te beginnen maar dat is pas over een dikke twee jaar. Ik weet het nog niet goed. Ik dacht dan bijvoorbeeld de woensdag vrij te nemen maar ik weet niet of dat gaat 4 dagen de week werken. En hoe zit het met vakantie mag je dat zelf kiezen of is dit beperkt in dagen? En hoeveel verdient ge daar nu eigenlijk mee (misschien antwoorden jullie hier liever niet op)? Ik wens jullie in ieder geval veel succes!
Wat wordt er zoal besproken bij zo een gesprek, van welk uur tot welk uur kunnen de kindjes bij jullie terecht? Ik lees iets van stage wat houdt dat precies in? Ik heb al eens zitten denken als Jorit ook naar school gaat om dan misschien als onthaalmoeder te beginnen maar dat is pas over een dikke twee jaar. Ik weet het nog niet goed. Ik dacht dan bijvoorbeeld de woensdag vrij te nemen maar ik weet niet of dat gaat 4 dagen de week werken. En hoe zit het met vakantie mag je dat zelf kiezen of is dit beperkt in dagen? En hoeveel verdient ge daar nu eigenlijk mee (misschien antwoorden jullie hier liever niet op)? Ik wens jullie in ieder geval veel succes!