merci he katia, kzal nog eens mijn best doen om iets te organiseren...Katia schreef:yep maar er antwoorden niet veel mensen daarop...
dus allemaal naar de zoo-topic!!! :lol::lol:
volgende Babyforum-bijeenkomst
Moderators:Welcome, Moderators
Zoals je ziet Frieke: Katia komt heel graag, zal zelf wel zorgen voor leven in de brouwerij en heeft al gevraagd met wie ze eventueel kan meerijden.Katia schreef:is er iemand zijnen auto groot genoeg?
ik vrees dat we nu niet allemaal bij wen in de auto geraken :lol::lol:
(graptje he meid )
(en hiernaast was er een half jaar geleden over een uitstap naar de zoo gesproken, ze zaten alleen op het verkeerde topic).
Ik kom ook graag en voor mij is niet de afstand (2,5 uur rijden dat is te doen en ik kan ook 4 personen meenemen), maar wel de dag van belang. Ik kan alleen de zondag.
Katia schreef:he frieke! (ik denk dat het verkeerd overgekomen is, sorry )
ik bedoelde het helemaal anders!
Op de zoo-topic werd er amper geantwoord dus bedoelde ik dat ze daar ook eens moeten gaan kijken!
Jouw idee hier is grandioos gewoon!
En als ik die dag kan, komen wij zeker en vast!!!
ok, daar ben ik blij om dan, ik dacht al... maar ik heb je verkeerd verstaan, en ik zou jullie (jullie allemaal trouwens) er heel graag bij hebben!
Al datumvoorstellen?
-
- Moderator
- Contacteer:
En waar in mol als ik zo nieuwsgierig mag zijn in de verkeerde topicSigri schreef:ooh wist niet dat jullie in Mol woonden ....Als wij vanuit hier (mol) naar kortrijk
We komen er geregeld .Heb er jaren gewoond . Mijn ouders en grootmoeder wonen er nog.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--