Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 29 jan 2007, 12:52

sandy schreef:Cindy, nog altijd op post????? :lol:
nog altijd :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

sterretje
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door sterretje » 29 jan 2007, 13:45

'iets'zegt me dat het morgen gaat gebeuren,cindy!!!

mja,ik gok altijd fout,dus hoop er niet te zeer op :wink:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 29 jan 2007, 15:49

sterretje schreef:'iets'zegt me dat het morgen gaat gebeuren,cindy!!!
Ik hoop dat ge gelijk hebt

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

hoop

Bericht door Aicha » 29 jan 2007, 17:21

Ik hoop het ook! :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 29 jan 2007, 18:18

aditi,
ik kan me helemaal in jou situatie inbeelden hoor,het is zwaar en ons kyana slaapt ook regelmatig bij in bed, snachts wel niet maar ik vind dat een klein babytje dat nodig heeft, eerst zit ze lekker warm in de buik en dan moet ze ineens in een koud bedje alleen liggen, ik zou ook wenen als ik haar was. mijn vroedvrouw heeft trouwens aangeraden om haar af en toe mee in bed te nemen als ik vind dat ons prutske daar behoefte aan heeft, dus doe maar gewoon wat jij het beste vind en zeker niet altijd die boekjes geloven.

flupke nu wordt het tijd eh :wink: ik heb ook het gevoel dat het morgenavond in gang gaat schieten, dus bereid u ma voor eh :wink: :P :lol:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Aicha
Pas blauw

bedjes

Bericht door Aicha » 29 jan 2007, 19:04

Hallo Chanti, Aditi,

Eerlijk... Ik heb Hélena de eerste dagen ook bij me in bed gelegd. Maar ik moet daarbij ook vermelden dat ik niet echt sliep. Kwas constant aan het waken omdat ik bang was dat mijn ventje of ikzelf bovenop haar zou arriveren.

kheb dan toch maar weer geprobeerd om haar in haar eigen bedje te laten slapen. Ik dan telkens haar bedje voorverwarmd en het borstvoedingskussen achter haar rugje gelegd voor de gezelligheid. Kheb chance gehad... ze vond het blijkbaar stukken beter want vanaf dan slaapt ze in haar bedje :!:

Flupke,

heeft uw wandelingske deugd gedaan?

Allée 't is te hopen dat die meiskes hierboven gelijk krijgen hé!

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 30 jan 2007, 08:31

Flupkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Afbeelding

Afbeelding

Aicha
Pas blauw

Flupke

Bericht door Aicha » 30 jan 2007, 09:04

Goeiemorgen!!!!!!!!

Hier bij ons in de streek zeggen ze altijd: "geen nieuws, goed nieuws".

Maar zolang dat we hier geen nieuws krijgen wil dat zeggen dat Flupke nog altijd met haar bolle buikske rondloopt,dus... zou ik eigenlijk veeeele liever "NIEUWS" krijgen!

Flupke,

Kweet zunne meiske, gij hebt voor de moment niets in de pap te brokken hé :wink: Enkel en alleen jullie prutsemie beslist :roll:

Aan de "reeds mama's",

Hopelijk heeft iedereen lekker geslapen vannacht?
Hier was het gisterenavond groot concert tot rond 22u maar eens we boven waren wast gedaan. Misschien was ik dan beter een beteke vroeger naar boven gegaan :lol: Ben dan toch maar 1 keertje moeten opstaan (rond4u15).

Nana,
Tbeste hé bij de kinderarts vanavond!

groetjes Aicha

Ik wacht, en wacht , en duim en duim ,en wacht en wacht en duim en duim....dat het voor Flupke niet lang meer duurt....maar thelpt blijkbaar niet : : :cry:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 30 jan 2007, 10:13

Ik loop hier inderdaad nog steeds met mijn dikke buik rond. Pfffffffffffff. Ook nog helemaal geen teken dat er 'iets' op gang aan het komen is. De buikpijn en het drukkende gevoel van gisteren is weer volledig verdwenen. Hopelijk heeft da nog nen halve centimeter ontsluiting opgeleverd :lol:

Ik begin er nu toch echt wel wat moedeloos van te worden zunne. Ik loop hier heel krikkelig rond en mijn humeur gaat er enorm op achteruit. Vorige week voelde ik me supergoe en keek ik echt uit naar de uitgerekende dag van de bevalling. Ik wist wel dat de kans erin zat dat ik overtijd kon gaan. Maar de gynaecologe had twee weken geleden gezegd: "och, ge zult zeker niet overtijd gaan". Daar was ik dus heel blij om. Maar nu zijn we ondertussen 3 dagen overtijd en ik begin me precies lichtjes depri te voelen, terwijl ik blij zou moeten zijn dat de dag van de bevalling alleen maar dichter komt :roll: :roll: :roll: Ik weet niet wat er met mij scheelt, maar mijn ventje ziet ook dat ik me alleen maar slechter begin te voelen. Emotioneel dan hé, want lichamelijk voel ik me heel goe. Te goed eigenlijk. Ik slaap 's nachts nog heel goed en lig dan gelukkig niet te veel te piekeren. Mijn ventje belde net dat hij wel 2 dagen verlof wou nemen om mij wat gezelschap te houden. Maar dan erger ik me toch alleen maar. Ik zal me even slecht blijven voelen denk ik. Ik vond het toch lief dat hij het voorstelde, maar ik ben bang dat ik geen aangenaam gezelschap ben en dat we hier met 2 dan slechtgezind zullen zitten.

Hoor mij hier nu bezig :roll: :roll: Zagen zagen zagen. Ik verkoop al andere praat als vorige week hé :? :? Toen was ik nog super-optimistisch, maar nu....?????

Ik zal deze namiddag proberen me in gang te trekken om nog ne keer een wandelingske te doen, maar ik betwijfel of ik me beter zal voelen.

Vrijdag heb ik dus mijn volgende afspraak bij de gynaecoloog die ze er 'pro forma' had opgezet omdat ik die toch ZEKER ( :roll: ) niet zou halen. Ik krijg al het gevoel dat ik vrijdag toch op consultatie zal moeten komen. Dat ons prutske dan nog steeds niets van zich heeft laten horen. Maar allez... da zijn nog drie dagen. Ons prutsemie heeft nog efkes tijd om zich te bedenken.

't wordt dan misschien toch nog een februarikindje. Mag ik hier dan nog komen meekletsen :cry: :cry: :wink: :wink: :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 30 jan 2007, 10:47

Cindy, de moed niet opgeven hé meid! En vrijdag is nog lang, in die tijd kan er veel gebeuren. En wie weet heb je ondertussen al 4 cm ofzo, zonder al teveel afzien. :wink:

Aicha
Pas blauw

Flupke

Bericht door Aicha » 30 jan 2007, 10:59

Hey Flupke,

Ik begrijp het zunne, dat ge der moedeloos van wordt. Ik heb dat 2 gehad. De eerste keer een week overtijd , de 2 keer 3 dagen. Nie plzant hé. zaag gij maar ne keer. Dat kan opluchten!!! En ik heb daar gene last van :!:

Meer Januari-mama of februari mama, da maakt voor ons niet uit zunne!
Ik zou zeker de laatste moeten zijn om er iets op tegen te hebben :wink:
Uitgerekend voor december, mij dan komen moeien bij januari en uiteindelijk bevallen in november. Wat een grap zeg :lol: :lol:

Kop op meid, er kan inderdaad nog veel gebeuren in korte tijd. Soms begint het opeens en zonder aanwijzingen!

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 30 jan 2007, 11:19

inderdaad flupke de moed niet opgeven
en wij zijn er om je hart eens te luchten dat kan eens deugd doen
en wie weet begint het toch opeens
en als dat nu in februari is dat is toch geen ramp hé
alle maak er nog het beste van en tot binnenkort hé
groetjesssssssssssss :wink:

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 30 jan 2007, 11:34

Mercikes om mijn gezaag te aanhoren zunne. Ik ga mij nu efkes in mijn bad installeren met ne leesboek en ik kom er pas uit als gans mijn vel gerimpeld is :wink: :wink: Ook mijnen gsm en de telefoon laat ik beneden liggen. Ze moeten mij efkes met rust laten, want das hier precies een telefooncentrale. Ik had beter zo'n betaalnummer aangevraagd. Dan had ik de laatste dagen al veel geld verdiend :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 30 jan 2007, 13:22

Ewel, meid, nog altijd aan het rondlopen...
Ik beging samen met jou een beetje moedeloos aan het worden.
Jij gaat hetzelfde doen als spotje. Weet je nog wat een thriller dat was?
Ik hoop echt dat je je volgende afstpraak niet meer haalt!!
Hou er nog een beetje moed in...
Lang kan het nu echt niet meer duren...
Ging je anders vrijdag een afspraak krijgen om in te leiden?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

sterretje
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door sterretje » 30 jan 2007, 14:42

mijn'iets'zegt toch nog vandaag....

hulpmiddeltje :arrow: sex...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 30 jan 2007, 14:53

Hé Flupke,
Hopelijk heeft je badje een beetje deugd gedaan. Ik kan geloven dat de moed ondertussen stilaan in je schoenen aan het zinken is. En dat het ook met je humeur niet de goeie kant opgaat. Zaag maar hoor, wij verstaan dat hier.
En al die telefoontjes van vrienden en familie zullen ook ni helpen, eh (en al die zagende mensen op het forum ook ni:)).
Je meisje komt uiteindelijk wel piepen, als ze zin heeft. Hou de moed erin, veel langer zal ze het nu wel niet meer trekken.

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 30 jan 2007, 15:03

nog een andere tip: Schweppes drinken. Maar geen liters hé. Of ananas eten. Maar de tip van sterretje is nog de beste tip!

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 30 jan 2007, 15:04

Mss nog iets....
de week voordat Marie kwam ben ik naar zo'n madam geweest die voetreflexiologie doet. Nu, bij mij heeft het niet echt geholpen, maar mss bij jou wel??? Moest dat ook niet zijn, nu ja, dan heb je jezelf nog eens lekker verwend, want geloof, het is zalig!!
Hoe was je badje? Heel berimpeld? :lol:

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 30 jan 2007, 15:12

Tja... ik zal dan misschien toch de tip van sterretje nog moeten volgen :lol: :lol: Hoewel ik er absoluut geen zin in heb zunne. Mijn ventje stelde het gisteren ook al voor :wink: , maar veel plezier zal ik er dan nie aan beleven denk ik. En das toch ook zonde hé :lol: :lol:

Mijn badje heeft inderdaad goed gedaan. Ik voelde me nadien toch al iets beter. En mijn ventje is hier zuust buiten. DIe is tijdens het werk efkes over en weer naar huis gereden om te zien hoe het met mij ging. We zijn dan ineens nog wat inkopen gaan doen in de Colruyt en nu is hij terug weg. Nog een beteke gaan werken hé.

En ik moet zeggen dat het depri-gevoel van deze morgen verdwenen is :lol: :lol: Wat zo'n beetje buitenlucht en gezelschap toch allemaal niet kan doen hé. Och... gewoon niet te veel mijne kop breken. Ons prutske zal er wel uitkomen als ze er klaar voor is.

Die afspraak die ik bij de gynaecoloog heb vrijdag is maar een gewone controle. Ze heeft gezegd dat als het tegen dan nog niets is dat ze wel een handje zullen helpen. Maar of ze dat diezelfde dag nog gaan doen of gaan wachten tot maandag... da weet ik niet. Ik mag er niet aan denken om nog een weekend de pieren uit mijnen neus te halen (bij wijze van spreken hé) :wink: :wink:

Maar allez... nog nie doemdenken. Wie weet halen we vrijdag niet eens, dus probeer ik zeker nog niet met het weekend in mijn hoofd te zitten. :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 30 jan 2007, 16:04

Aditi,

Hier vannacht ook een uur en half misserie gehad, zijn laaste voeding was om 1u30 dus om 5u was hij daar terug maar dan kon ik hem met niets in slaap krijgen ... nuja hij heeft ook wat last van zijn verkoudheid. Maar telkens wanneer ik hem neer legde in zijn bedje was hij wakker en begon stillekes aan te wenen ... dus heb ik hem ook bij mij in bed gelegd tot hij in een diepe slaap was!!!
Ze hebben mij verteld dat je dit mag doen tot aan 6mnd maar dat je wel moet oppassen daarmee ... 'k weet, je bent zelf zo moe dat je geen raad meer weet hé.
Toch heeft hij maar terug geslapen tot 8u45 :? Nadien heeft hij een goed dutje gedaan tot 13u deze middag.

Maar 't is zo ne lieve schat, en toch zou je ze 's nachts kunnen :twisted: grapje ... nee doodknuffelen :!: :!: :!:

Hopelijk gaan we een goedde nacht tegemoet ... wij gaan deze avond nog naar de kinderarts dat hij verlost word van zijn verstopt neusje, dat zal ook al helpen.

Allée tot later,
grtj Zion & Nana
Laatst gewijzigd door nana54 op 13 feb 2007, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 30 jan 2007, 16:07

Flupke,

Hopelijk beval je voor vrijdag, hier wachten we vol ongeduld op goed nieuws ...
Laten we duimen mms helpt het wel!!!

Enne wat bedoelen jullie ivm die sterren ?

XXX Nana XXX
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 30 jan 2007, 16:18

sterretje schreef:mijn'iets'zegt toch nog vandaag....

hulpmiddeltje :arrow: sex...
Nana54... Hebt ge het over het berichtje van dat 'sterretje' :wink: :wink: :wink:
AfbeeldingAfbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 30 jan 2007, 16:24

kheb het u ook al aangeraden é! Succes gegarandeerd :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 30 jan 2007, 17:22

Hé Nana,
Hier was het ook voor de derde nacht op rij prijs! Mevrouwtje was klaarwakker van 1u tot 5u.
Ze had om 1u al haar melk overgegeven om één of andere reden. Dan kreeg ze natuurlijk weer honger, maar mama had nog niet genoeg melk om haar helemaal tevreden te stellen, dus bleef ze maar zeuren. ZUCHT!
Overdag slaapt ze goed natuurlijk, ah ja! Als ze zo verder doet heeft ze binnenkort een zombie-mama en -papa. Maar allee, we duimen hier dat deze nacht iets rustiger wordt.
En ja dat in bed leggen... na 4 uur miserie maakt dat allemaal niet zoveel meer uit. Als ze maar stilletjes slaapt! Waar dan ook. Maar we blijven elke nacht opnieuw trouw het bedje proberen.

Hopelijk is Zion snel van zijn verkoudheid af nadat je bij de kinderarts bent geweest! Als ze ergens een beetje last van hebben, wordt dat slaap-verhaal nog moeilijker, eh!

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 30 jan 2007, 18:47

hoe is het geweest bij de arts met zion?
en die slapeloze nachten zullen wel opeens verbeteren hoor
ik duim alvast mee
en niet vergeten om overdag wat slaap voor jullie in tehalen hé
groetjes

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 30 jan 2007, 19:58

De baby's hier willen niet zo goed slapen s'nachts???
dat is minder en zwaar, maar het betert hoor!! Ocharme die dutsen...

Nana, hopelijk is Zion snel van zijn verkoudheid vanaf, dat is al een zorg minder voor je kleine mannetje.
Afbeelding
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

nana

Bericht door Aicha » 30 jan 2007, 20:20

Yey nana, al terug van bij dokter Ann?

groetjes AIcha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Muisje
Pas blauw

Bericht door Muisje » 30 jan 2007, 20:31

Flupke lukt dat nog om zo achter die pc te kruipen met je buikje :lol: ?

Helpt gewoon 'wandelen' ook niet om het kindje te doen indalen?
Het is nu toch mooi weer .. (allé bij ons toch) ...

Ambertje
Pas blauw

Bericht door Ambertje » 30 jan 2007, 21:18

Ik snap niet hoe jullie dat doen om zoveel op te staan met die klein hummelkes van jullie! Ik vraag mij echt af hoe ik oit zoeist ga klaargespeeld krijgen! Maar hopelijk betert het snel en zijn de verkoudheden snel over.

Flupke, trappenlopen zou ook helpen ma ik weet niet hoe veilig dat nu is. Hoe meer trappen je doet, hoe meer kans op vallen natuurlijk. Dus misschien toch eens een keertje klussen?? Veel succes!!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 30 jan 2007, 21:29

[quote="Ambertje"]Ik snap niet hoe jullie dat doen om zoveel op te staan met die klein hummelkes van jullie! Ik vraag mij echt af hoe ik oit zoeist ga klaargespeeld krijgen! [quote]

Dat valt wel mee, je kindje wordt geboren en dan sta je ervoor.
Voor je het weet is die tijd ook gepaseerd.
Jonge mama's hebben veel kracht hoor als het moed :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”