aftellen voor de decemberbaby'tjes
Moderators:Dagmar, Moderators
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
Re: koude
Allemaal de verwarming hoger zetten, lekker warm bad nemen, driedubbele truien aandoen, kersenpitkussentje langs je leggen.. Als het maar helpt!!!! Ons zo laten wachten zeg!Aicha schreef:aiaiaiai...als die prustskes hier allemaal gaan wachten op wat aangenamer temperaturen dan vrees ik dat het niet voor deze week gaat zijn
Gohja, ze zullen wel komen als ze er klaar voor zijn zeker?!
Deze ochtend belde ik naar de kraamafdeling om te zien of ik even langs mocht komen. De arbeidkamers waren echter allemaal vol en ik mocht pas rond 13:30 u langsgaan. Het duurde even eer iemand me uiteindelijk aan de monitor legde. Ik zag meteen dat er van weeën niet echt sprake was: de monitor gaf één rechte lijn.
Na 45 minuten kwam de gynaecoloog eens langs. Ik vertelde dat ik nogal wat slijmverlies had en hij ging even voelen: ik heb 3 cm opening. Vandaar. Da's dan wel weer goed nieuws hé We staan al verder dan bij Torben z'n bevalling, daar had ik niets tot de bevalling zelf.
De gynaecoloog sprak weer van maandag op gang brengen maar ik zei dat ik nog liever wat zou wachten tot mijn verjaardag als alles ok is met de kleine. Als Prutske er volgende maandag nog niet is, moet ik dus gewoon terug aan de monitor en als er dan nog niets is, wordt Prutske ingeleid op donderdag 27 december. Een mooi en goedkoop verjaardagscadeau van papa dan hé.
De vroedvrouw herkende me nog van vorig jaar, toen we op controle gegaan waren nadat ik was flauwgevallen bij het maken van de bellymask. Ik zei dat ze nogal een fotografisch geheugen moet hebben maar ze zei dat het ook met mijn naam en mijn "speciaal" gezicht te maken had. Ik heb haar bedankt en heb beslist het maar op te nemen als een compliment.
Na 45 minuten kwam de gynaecoloog eens langs. Ik vertelde dat ik nogal wat slijmverlies had en hij ging even voelen: ik heb 3 cm opening. Vandaar. Da's dan wel weer goed nieuws hé We staan al verder dan bij Torben z'n bevalling, daar had ik niets tot de bevalling zelf.
De gynaecoloog sprak weer van maandag op gang brengen maar ik zei dat ik nog liever wat zou wachten tot mijn verjaardag als alles ok is met de kleine. Als Prutske er volgende maandag nog niet is, moet ik dus gewoon terug aan de monitor en als er dan nog niets is, wordt Prutske ingeleid op donderdag 27 december. Een mooi en goedkoop verjaardagscadeau van papa dan hé.
De vroedvrouw herkende me nog van vorig jaar, toen we op controle gegaan waren nadat ik was flauwgevallen bij het maken van de bellymask. Ik zei dat ze nogal een fotografisch geheugen moet hebben maar ze zei dat het ook met mijn naam en mijn "speciaal" gezicht te maken had. Ik heb haar bedankt en heb beslist het maar op te nemen als een compliment.
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
Goedkoop voor papa hé, in de zin dat hij er niet veel voor heeft moeten doenDagmar schreef:Euh, goedkoop?
Tuurlijk zou ik liever hebben dat Prutske eerder afkomt maar ik heb het inleiden zo toch een paar dagen verder kunnen schuiven en de 28e is het "onnozel kindertjesdag" zoals ze bij ons (in Brussel) zeggen, is ook niet leuk om dan te verjaren lijkt me.
Laatst gewijzigd door tori op 17 dec 2007, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
Ben net terug van de gyn. Nog steeds hetzelfde: helemaal ingedaald en een beetje ontsluiting. Het kan dus elk moment gebeuren, maar dat zei hij vorige keer ook al.
Mijn bloeddruk is aan het stijgen. Volgende afspraak is de 28ste. Als men bloeddruk dan nog gestegen is gaat hij het die dag inleiden.
Hij zei het misschien zo laat mogelijk die dag te doen zodat het ni op de 28ste zelf geboren wordt.
Vanaf deze vrijdagavond heeft hij verlof. Hopelijk begint het deze week nog vanzelf.
Ik weet dat ik nog ni over tijd ben, maar ik heb toch liever dat mijn eigen gyn de bevalling doet, dan dat iemand anders dat moet doen hoor.
Mijn bloeddruk is aan het stijgen. Volgende afspraak is de 28ste. Als men bloeddruk dan nog gestegen is gaat hij het die dag inleiden.
Hij zei het misschien zo laat mogelijk die dag te doen zodat het ni op de 28ste zelf geboren wordt.
Vanaf deze vrijdagavond heeft hij verlof. Hopelijk begint het deze week nog vanzelf.
Ik weet dat ik nog ni over tijd ben, maar ik heb toch liever dat mijn eigen gyn de bevalling doet, dan dat iemand anders dat moet doen hoor.