vakantie
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Hoi,
Ons verlof is bijna voorbij . Ik ben al van 15/7 thuis en 17/8 moet ik terug gaan werken. Heb er beetje gemengd gevoel bij. Het werk heb ik niet echt gemist maar daar zijn vele veranderingen gebeurd. Twee collega's weg.
Ilsa gaat terug naar de om. Ben zeer benieuwd wat de om gaat zeggen. Want er komen twee tandjes door. En Jonas ga ik ook erg missen. We hebben heel veel gedaan met hem. Jonas gaat donderdagavond (frank is donderdag npog thuis) naar mijn ouders en wordt door hen opgevangen.
Dus nu nog lekker genieten met ons viertjes.
GRoetjes,
Sigri
Ons verlof is bijna voorbij . Ik ben al van 15/7 thuis en 17/8 moet ik terug gaan werken. Heb er beetje gemengd gevoel bij. Het werk heb ik niet echt gemist maar daar zijn vele veranderingen gebeurd. Twee collega's weg.
Ilsa gaat terug naar de om. Ben zeer benieuwd wat de om gaat zeggen. Want er komen twee tandjes door. En Jonas ga ik ook erg missen. We hebben heel veel gedaan met hem. Jonas gaat donderdagavond (frank is donderdag npog thuis) naar mijn ouders en wordt door hen opgevangen.
Dus nu nog lekker genieten met ons viertjes.
GRoetjes,
Sigri
2 collega's weg, goeie collega's?
zo ja, die ga je missen hé
goeie moed om terug gaan te werken!
geniet nog maar van de mooie tijd met jullie viertjes!
doe maar hele leuke dingen!
Wel fijn dat Jonas naar jouw ouders mag
dan ziet hij oma en opa ook hé!
en die hebben er zelf ook altijd zo'n plezier aan hé
in oktober naar de zee, joehoe
ik heb op het einde van het jaar nog 8 dagen + de BF van kerstmis en nog 2 woensdagen dat ik niet werk
Dat zijn dan zeker 2 weken hé
hoop alleen dat ik ze op kan nemen dan
Als het te druk is, moet ik dat verzetten
zo ja, die ga je missen hé
goeie moed om terug gaan te werken!
geniet nog maar van de mooie tijd met jullie viertjes!
doe maar hele leuke dingen!
Wel fijn dat Jonas naar jouw ouders mag
dan ziet hij oma en opa ook hé!
en die hebben er zelf ook altijd zo'n plezier aan hé
in oktober naar de zee, joehoe
ik heb op het einde van het jaar nog 8 dagen + de BF van kerstmis en nog 2 woensdagen dat ik niet werk
Dat zijn dan zeker 2 weken hé
hoop alleen dat ik ze op kan nemen dan
Als het te druk is, moet ik dat verzetten
Hier zal het nog zwaar worden. Ik heb geen verlof, ik kan enkel overuren opsparen en hier en daar eens een dagje pakken dan.
Dan wordt het ook zuurverdiend genieten.
Het was een leuk weekend: zaterdag zijn we naar een rommelmarkt geweest, 's avonds gaan eten met vrienden en mijn broer heeft dan babysit gespeeld.
Vandaag grote wandeling gemaakt en veel bezig geweest met mijn kleine kapoen
Dan wordt het ook zuurverdiend genieten.
Het was een leuk weekend: zaterdag zijn we naar een rommelmarkt geweest, 's avonds gaan eten met vrienden en mijn broer heeft dan babysit gespeeld.
Vandaag grote wandeling gemaakt en veel bezig geweest met mijn kleine kapoen