twintig en twee kindjes

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Plaats reactie
Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper
twintig en twee kindjes

Bericht door Frieke » 02 jul 2005, 11:31

Hallo allemaal,
dit is mijn eerste keer dat ik deze site bezoek en reeds nu al heb ik er heel veel aan gehad.
Ik ben al mama van een pracht van een dochter, nu bijna 15 maand. Er is ook een nieuwe spruit op komst die verwacht wordt op 14 december.
Graag had ik jullie mening eens gekend over jonge moeders, want velen zeggen: amai, 20 en twee kindjes. Tot ze zien hoe goed ik en mijn vriend onze plan trekken. Ze verschieten toch telkens heel hard!
Groetjes en veel succes aan iedereen die 1 of meerdere spruit(en) verwacht! :) :D


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 02 jul 2005, 12:37

Om te beginnen: Welkom op het forum en proficiat met de kindjes! Weet je al wat nummertje twee wordt? Heb je al een naam in gedachten? Of is die nog geheim? En hoe heet je oudste?

Mijn mening over jonge moeders: waarom niet? Je hebt vrouwen die er vroeg klaar voor zijn en je hebt er die niet klaar zijn.. Moet iedereen voor zichzelf uitmaken! Het belangrijkste is dat jullie en jullie kinderen gelukkig zijn!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 02 jul 2005, 14:02

Ewel ik ben er aan begonnen toen ik 19 was en nu op 33 nog zwanger.
gelijk welke leeftijd een moeder heeft, zolang ze maar haar best doet en van haar baby's houd, en ze verzorgt, geeft de leeftijd geen belang!

Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper

Bericht door Frieke » 03 jul 2005, 11:55

Mijn dochtertje heet Febe, een gezond en gelukkig kindje die heel goed beseft dat ze graag gezien wordt, mss daar zelfs een beetje van profiteert, maar dat zal binnenkort veranderen als ze mama en papa moet delen, dat wordt moeilijk!
Het tweede weet ik het geslacht al, over de naam is er nog enige twijfel maar beiden hou ik liever nog even geheim...
Ik ben heel blij dat jullie zo realistisch kijken t.o.v. jonge moeders want Febe heeft alles wat haar hartje begeert, zowel materieel als emotioneel.
Heel leuk om gedachten uit te wisselen hier!!
ps, heeft iemand ervaring met jaloerse kindjes, hoe reageren zij op het tweede kindje?

Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 03 jul 2005, 13:08

Hallo, welkom hier en veel plezier op de forum.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper

Bericht door Frieke » 03 jul 2005, 14:37

hoe doen jullie dat eigenlijk, onder jullie bericht die tijdslijnen zetten waar je de leeftijd van je kindjes op ziet, of hoe lang je nog in verwachting bent?

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Re: twintig en twee kindjes

Bericht door Sarah » 03 jul 2005, 14:55

Frieke schreef:Hallo allemaal,
dit is mijn eerste keer dat ik deze site bezoek en reeds nu al heb ik er heel veel aan gehad.
Ik ben al mama van een pracht van een dochter, nu bijna 15 maand. Er is ook een nieuwe spruit op komst die verwacht wordt op 14 december.
Graag had ik jullie mening eens gekend over jonge moeders, want velen zeggen: amai, 20 en twee kindjes. Tot ze zien hoe goed ik en mijn vriend onze plan trekken. Ze verschieten toch telkens heel hard!
Groetjes en veel succes aan iedereen die 1 of meerdere spruit(en) verwacht! :) :D

Hallo en welkom hier. Ik was 19 toen ik mijn dochtertje kreeg. We zijn nu druk bezig van november '04 voor een tweede kindje.

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 03 jul 2005, 14:55

Frieke schreef:hoe doen jullie dat eigenlijk, onder jullie bericht die tijdslijnen zetten waar je de leeftijd van je kindjes op ziet, of hoe lang je nog in verwachting bent?
Ik haal mijn banner van 9 maand.com

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 03 jul 2005, 23:23

Hey welkom op het forum en proficiat met het kindje en de zwangerschap!

Groetjes Glenn!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 04 jul 2005, 21:04

Frieke schreef:hoe doen jullie dat eigenlijk, onder jullie bericht die tijdslijnen zetten waar je de leeftijd van je kindjes op ziet, of hoe lang je nog in verwachting bent?
Als je op zo'n banner klikt, kom je op de site uit waar we die halen. Je maakt je er dan één die je mooi vindt.. Dan krijg je codes die je moet kopiëren in je profiel. (En als het niet lukt, Janewaye helpt je met alle plezier.)

I.v.m. jaloezie, Mila is wel jaloers geweest op Karsten, maar tegen hem is ze eigenlijk altijd lief geweest.. Ze was eerder stout op de momenten dat hij bijv. moest eten. Nu gaat het redelijk goed, ze is soms nog wel jaloers, maar nu kan ze al meer met Karsten spelen.. Hij reageert echt enorm op haar en dat vindt ze geweldig natuurlijk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 05 jul 2005, 09:48

Welkom op dit forum)))
Ik ben een mama van drie (net eentje 2 maand geworden)))) ik was 23jaar en vond dat eel leuke leeftijd om als mama te beginnen. Mijn mama was 3 dagen voor haar 18de getrouwd en ik ben op haar 19 gekomen (geen ongelukje hoor dat ze zo vroeg is getrouwd)))) en ze heeft dat volgens mij goed gedaan))))
Ik vind dat zeker geen probleem dat er jonge moeders zijn als jullie dat financieel emotioneel aankunnen waarom niet.

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 13 jul 2005, 21:00

welkom welkom
ik was 18 toen mijn dochtertje geboren werd, nu 2 maand geleden (gaat toch rap ja)
ondertussen ben ik al 19 geworden...

hoe dan ook, als je je maar goed in je vel voelt...

lieve groetjes
katia

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 14 jul 2005, 09:08

Hey,welkom hier op het forum.
Ik was 20 toen ik beviel van mijn oudste en 3 jaar later heb ik mijn tweede op de wereld gezet.
En nu sinds december hebben we er nog een zoontje bij.
Als ik de mensen vertel dat ik 3 kinderen heb vragen ze direct naar mijn leeftijd .(onbeleefderikken) :P
Als ik dan vertel dat ik er 27 ben staan ze dan met open mond naar mij te kijken.
En het eerste dat ze dan zeggen is,amaai ook vroeg aan begonnen,of was de eerste een ongelukje?!
Mag dan gaan uit leggen dat alle drie mijn kinderen heel gewenst zijn en dat ze zeker geen ongelukje zijn.
En dat het druk is,ja,en dan,heb er toch voor gekozen zeker.
Niet meer kunnen weg gaan,ik ga weg wanneer ik dat wil,en mijn man ook.
En er bestaat ook nog altijd iets als een babysit hé.
Financieel,tja iedereen heeft het wel eens moeilijk,maar we slaan er ons altijd door heen.
Er zijn mensen die het stukken moeilijker hebben,en er ook geraken,dus.
Hoe dan ook,we zijn gelukkig zo,zou het niet anders gewild hebben.

lunanaomi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 sep 2005, 07:51
Locatie:tienen

Bericht door lunanaomi » 17 sep 2005, 09:47

Hoi,
Ik ben hier pas nieuw, nu 33, maar op mijn 20ste mama van mijn eerste kindje geworden (op 21 van het 2de). Bij 3 en 4 was ik ouder, en achteraf bekeken denk ik wel eens dat ik beter langer gewacht had, omdat ik bij de jongsten rustiger was, maar dat kan even goed te maken hebben met het feit dat ik de ervaring al had! Een eerste kindje zal altijd wennen zijn hé. Spijt heb ik zeker nergens van, ik ben nu een jonge mama voor mijn 2 prille tieners, wat maakt dat ik goed met ze meekan, en inderdaad, zolang je jezelf er goed bij voelt en je kinderen niet veel tekort hebben, wat maakt leeftijd dan uit? Je weet zelf het beste of je er klaar voor bent of niet. Ik krijg ook wel vaak opmerkingen in de aard van 'wat, 4 kinderen?? Hoe oud ben je dan??' Maar dat neem ik nu op als een compliment :P
er is niets mooier dan de eerste stap(jes) zetten

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 17 sep 2005, 10:15

welkom op het babyforum! :D


Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”