De Thuisploeg

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:
De Thuisploeg

Bericht door major » 12 mar 2006, 11:59

Wij hebben gisteren voor het eerst meegespeeld via digitale televisie. Amai, da's veel gemakkelijker dan via teletext. Ik had dat vorig jaar een paar keer geprobeerd met teletext, maar dat lukte maar niet. Ik drukte altijd te laat of niet goed genoeg. Enfin, mijn vrouw moedigt me aan om mee te kwissen en wil me overal in inschrijven, omdat ze zegt dat ik altijd alles weet vanuit de zetel. 8) Tja, vanuit de zetel is het gemakkelijker dan in de studio.
Nu had ik gisteren ook maar 13/20, dus zo goed zal ik dan ook wel niet zijn, hé ;)
Vanochtend ging de telefoon en ik gaf 'm aan Linda, want ik zag aan het nummer dat het vanuit Brussel was, dus dacht ik dat het van familie van haar was. Neen ,dus. Het was van de Thuisploeg :shock: ... en of ze een aantal vragen kan beantwoorden. Ze waren waarschijnlijk een selectie aan het maken :). Nu had mijn vrouw gisteren maar 1 antwoord juist, dus schoot ze in paniek en ze vroeg of ik mocht meehelpen... gelukkig mocht dat. Ik had er toch een aantal van niet juist, omdat er ook vragen bijzaten over VTM.. wie presenteert begot nu De Werf??? :oops: Als er nu 1 zender is waar we nooit naar kijken en niks van afweten, is het VTM wel. Ik wist wel de groep van Marcel Vanthilt van begin jaren 80, omdat dat nu net een genre is waar ik van houd :D
Ach wel, als ze vanavond terugbellen, moeten we maandag of dinsdag langsgaan. We zijn wel met z'n 2,5 dus hebben we mijn schoonvader gevraagd of hij eventueel zou kunnen inspringen... spannend hé...
'k mag er niet teveel op rekenen...
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 12 mar 2006, 12:06

hé, leuk!! :D
Kunnen we supporteren voor jullie!! :wink:

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 12 mar 2006, 12:39

oh, keileuk zeg!
Dan gaan we zekers kijken, zien of jullie echt wel zo goed z'n :lol:

groetjes en succes!

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 12 mar 2006, 20:48

:cry: ze hebben niet teruggebeld, tzal voor een andere keer zijn
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 mar 2006, 09:02

En hoe weten die dan wie er thuis meespeelt? Filip vroeg me dat en ik wist dat niet.. :D
Vorig jaar ook eens via tt geprobeerd en lukte langs geen kanten... :( De antwoorden wist ik wel (met hulp van Filip), maar de afstandsbediening wilde niet meewerken.. :lol: Na een paar vragen heb ik het dan opgegeven (iedere week opnieuw :lol: )..
Jammer dat jullie er niet bijwaren.. Misschien volgende week??? :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 13 mar 2006, 19:10

Dagmar schreef:En hoe weten die dan wie er thuis meespeelt? Filip vroeg me dat en ik wist dat niet.. :D
wel, met digitale televisie heb je een profiel zitten dat wordt gestuurd, via teletext moet je achteraf een sms met code versturen om je punten te weten, dan bellen ze terug op dat nummer
Dagmar schreef:
Vorig jaar ook eens via tt geprobeerd en lukte langs geen kanten... :( De antwoorden wist ik wel (met hulp van Filip), maar de afstandsbediening wilde niet meewerken.. :lol: Na een paar vragen heb ik het dan opgegeven (iedere week opnieuw :lol: )..
hier was dat ook vorig jaar zo en zo te horen bij mijn schoonouders ook
interactieve tv, is het echt een fluitje van een cent
Dagmar schreef:
Jammer dat jullie er niet bijwaren.. Misschien volgende week??? :wink:
awel, ik ga ervoor :D
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 13 mar 2006, 20:51

succes nog!
hopelijk zien we je gauw op TV!!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”