wanneer wisten jullie dat jullie er klaar voor waren?

Moderators:Welcome, Moderators

RuneFCB
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 nov 2005, 21:41
wanneer wisten jullie dat jullie er klaar voor waren?

Bericht door RuneFCB » 16 dec 2005, 18:52

hey,
mijn verhaal: ik ben 26, en iemand die altijd al heel erg ambitieus geweest is. Ik volg avondles, ga bijna elke avond sporten, heb een drukke en carrieregerichte job. Tot voor enkele maanden, weken zelfs, verkondigde ik aan jan en alleman dat ik nog lang geen kinderen wou. Maar sinds een paar weken voel ik mij zo.. 'anders' ! Ik droom luidop dat ik zwanger ben, fantaseer over een dikke buik, kijk zelfs op internet naar sites over maxi cosis en toestanden... Wanneer wisten jullie dat jullie kinderen wilden, dat jullie er klaar voor waren? Kwam dit ook zo plotseling als bij mij, of is dat iets dat jullie al altijd hadden?


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 dec 2005, 18:56

tot ik 19 was dacht ik altijd dat ik nooit voor mijn 30ste aan kinderen zou beginnen . maar opeens was der een verlangen naar zwanger zijn dat was er zo van den ene moment op den andere . ik wou eigenlijk maar 1 kindje . maar ondertussen zijn we aan ons derde bezig ....
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 16 dec 2005, 19:05

Ineens kun je dat niet meer tegenhouden, dat verlangen en daar valt dan niets tegen te beginnen!

Veel succes met de "training", alvast een leuk begin 8) :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 16 dec 2005, 19:32

Ik was 15,5 jaar toen dat begon te knagen :lol:
Mijn broertje was net geboren en tja... ik wou dat ook he...
Heb dan toch nog 3 jaar gewacht! :lol:

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 16 dec 2005, 20:03

hoi,

Bij mij is dit begonnen toen ik getrouwd was met noël, ik verlangde zo naar een kindje. Toch hebben we 6 maanden gewacht om er dan aan te beginnen, ik ben gestopt met men pil einde januari en in mei was ik zwanger. Nu zijn we intussen al een paar maanden bezig voor een tweede spruit maar dit lukt niet echt. Afwachten en hopen.

groetjes


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 17 dec 2005, 21:17

Op een keer hebben we samen beslist dat ik geen volgende strip pillen meer zou beginnen. Maar ik had niet zoiets van 'ik moet hier nu een kind hebben'. Drie weken nadien was ik zwanger en waren we dolgelukkig. Na de geboorte van Yana zijn we enkele maanden 'voorzichtig' geweest en toen hebben we opnieuw gezegd dat we voor ons tweede gingen gaan...en voila. :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 18 dec 2005, 21:27

klinkt misschien raar voor jullie, maar ik verlangde al van mijn 16j naar een kindje, niet dat ik er al 1 wou, maar het zat al flink in mijn koppeke. toen had ik de afspraak gemaakt met mezelf, dat ik als ik 23j zou zijn, dat ik zeker zwanger wou zijn. ook al moest ik dan BOM worden.
en rarara??? mijn droom kwam uit!
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 20 dec 2005, 13:51

Ik voelde er nog helemaal nix voor toen ik op men 20ste onverwachts zwanger werd Ik moest enorm wennen en vooral wennen aan het feit dat ik men vrijheid erg moest opofferen

Maar eenmaal ik bevallen was was alles dikinorde Ik was een heel egoistische mama en ging kapot vanbinnen toen iemand jelco nog maar aaide

Toen jelco 3 maanden was voelde ik dat ik nog een kind moest krijgen hihi
En toen gingen we ervoor Toen jelco 6 maandjes oud was was ik zwanger van brent

Na brent had ik zoiets van oooh binnen jaartje of 4 nog eentje bij Zalig

maar het lot besliste anders en we kregen vroeger dan verwacht weer een posi test. Brent was toen 7 maanden oud Ik zag het eerlijk gezegd totaal niet zitten Maar jee wat ben ik blij dat het zo gelopen is Lekker druk en gezellig in huis met de drie grootste schatten in men leven

Ik denk idd dat het best kan dat jij het gevoel krijgt dat het mag gebeuren
grtz yalenka


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”