november 2004 kindjes..

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 jan 2006, 09:47

De vermoeidheid begint toe te slaan.. Karsten zijn nachten beteren niet, integendeel, ze verergeren!
Langs een kant kunnen het zijn tanden zijn die maar niet willen doorkomen.. Mila had daar indertijd ook altijd 's nachts last van.. Maar van gisteren op vandaag had ik een goede nacht verwacht, want gisteren heeft Karsten amper geslapen (brandweer die die takken af kwam doen, interelectra-man die langskwam).. Maar niet dus.. :(
't Wordt wel moeilijk om positief te blijven denken (ooit zal hij wel doorslapen).. Maar we doen ons best hé!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 27 jan 2006, 10:02

troost je meid heb hier een peuter van 2,5 jaar die ook nog steeds niet doorslaapt, maar wij halen hem niet meer uit bed tenzij hij echt overstuur is.

Tkomt wel weer goed maar natuurlijk is het NU wel lastig eh Hopelijk krijgt ie zijn nachtrust snel terug
grtz yalenka

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 jan 2006, 10:09

Awel ja, als hij zo'n beetje klaagt, laat ik hem doen.. Dan valt hij in slaap, maar hij begint direct te krijsen.. Zelfs Filip wordt er van wakker en dan is het al erg.. Maarja, het betert wel.. Even doorbijten en hier komen klagen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 27 jan 2006, 20:29

Ik ga hier niet te hard roepen want misschien wordt nr 2 ook wel een slechte slaper. Laat ons hopen van niet. Maar met Lena hebben we in ieder geval heel veel geluk. Om 20u bedje in en als ze kan uitslapen is het meestal na 9u dat ze wakker wordt.
Soms horen we ze weleens 's nacht maar meestal moeten we niet gaan kijken. Soms scheelt er echt wel iets natuurlijk en dan maakt ze ons ook wel eens wakker maar dat hoort er nu af en toe eenmaal bij hé!

Ze is momenteel 2 tandjes aan het bijkrijgen. En dat voel je wel aan haar. En misschien is het ook de leeftijd wel die begint mee te spelen maar soms kan ze echt 'protten' zoals wij zeggen. Zagen en zeuren als ze haar goesting niet krijgt of echt expres dingen doen die niet mogen. We hebben al ondervonden dat de beste remedie negeren is. 2 minuten doen of ze niet bestaat en het is alweer voorbij.

Lena, hoe gaat het met uw zwangerschap?
Ik voel nu wel dat het zwaarder is dan mijn eerste zw omdat Lena natuurlijk ook veel aandacht vraagt.
Maar dat heb ik er graag voor over hoor.
Weten jullie al wat het gaat worden? Bij ons vorig bezoek had de gyn een vermoeden maar net als bij Lena hoeven we het niet te weten. Lekker spannend tot het eind en het belangrijkste is toch dat het gezond is. Broer of zus maakt echt niet uit.

Dagmar, krijgt Karsten nog steeds BV?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 31 jan 2006, 13:57

TinaL schreef:...
Dagmar, krijgt Karsten nog steeds BV?
Jaja, nog steeds.. Als het zo blijft gaan, halen we de 2 jaar misschien wel.. :D
De salontafel blijft voor grijze haren zorgen.. Eergisteren klom Karsten er voor de zoveelste keer op, maar niet tegoei en hij lag er af.. Nu was zijn bovenlip aan de binnenkant open en bloeden dat dat deed! Gisteren toen hij opstond, had hij een dikke lip (ocharmkes).. Vandaag is het al beter, maar je ziet het nog wel.. De nachten zijn nog steeds een ramp, maar zijn tweede hoektand is er ook eindelijk door, nu de twee bovenste nog (ik hoop dat het daar aan ligt)..
Voor de rest gaat alles zijn gangetje..

Tina en Lena, alles goed met de zwangerschap? En Sam en Lena.. Niet te actief?
En Annelien, hoe doet zij het? Ook weer een tijdje geleden..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 31 jan 2006, 20:28

Hoi Dagmar,

met mijn zwangerschap gaat alles prima. Ik heb even last gehad van neusbloedingen maar dat is weer voorbij. En verder voel ik me prima.
En Lena is superlief voor de 'baby in de buik' Ze komt regelmatig af met kusjes en aait dan over mijn buik. Grappig hoor!! Ik hoop alleen maar dat dat zo blijft als de baby er effectief is ;)
Bij de OM is ze ook heel lief voor de andere kindjes. Als er eentje weent gaat ze ook aaien of kusjes geven.

Ik heb gisteren toevallig nog wat van Annelien gehoord (gelezen) op die andere site... Ze was momenteel flink ziek. Ocharme.

Dagmar, chapeau seg, met die BV. Ik ga het deze keer ook weer proberen en zal al blij zijn als ik het weer 6à7 maanden ga kunnen volhouden. 't Zal misschien iets moeilijker zijn met Lena erbij ?? We zien wel waar we uitkomen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 31 jan 2006, 20:33

TinaL schreef:...
Ik heb gisteren toevallig nog wat van Annelien gehoord (gelezen) op die andere site... Ze was momenteel flink ziek. Ocharme.
...
Ocharmkes toch.. Beeld ik me dat maar in of zijn alle kindjes tegenwoordig wel fel ziek (of geweest)? 't Is toch iets hé.. Allé, van hieruit heel veel beterschap voor Annelien en hopelijk steekt ze Florien niet aan..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

evi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 aug 2005, 13:48
Locatie:oost-vlaanderen - Evergem
Contacteer:

Bericht door evi » 04 feb 2006, 11:55

Hoi dames,
ja, met mijn nieuwe job is het niet zo evident om nog regelmatig eens een kijkje te komen nemen maar hier ben ik toch.
Amai, ik zie hier dat sommigen onder jullie opnieuw zwanger zijn! Een dikke proficiat en een wolk van een baby toegewenst!
Met onze milan alles ok, hij groeit als kool, loopt gezellig rond in huis, het mondje staat niet stil en er komen steeds meer mooie woordjes uit en de tanden komen erdoor alsof het "niets" is. Alhoewel hij er wel wat last heeft van gehad. (van die grote kiezen toch!) Ondertussen is hij ook geopereerd, ik weet niet of ik het al geschreven had (denk van niet ), maar ons kleine venteke was geboren met cataract aan zijn rechter oogje, waardoor hij een heel slecht zicht had. Maar alles is vlot verlopen en we merken een groot verschil aan milan, vooral zijn zelfzekerheid is toegenomen. Ik herken alle streken van jullie kapoenen ook in die van ons, overal opkruipen, nu en dan eens zijn zin willen doen en als het niet kan zich op de grond laten vallen,.... Het gaat vlug hé, soms mis ik dat kleine babytje wel eens maar voorlopig is er bij ons nog geen tijd voor een broertje of zusje, we wachten er nog mee toch milan naar school gaat.
Voilà, ik hoop eens vaker een kijkje te komen nemen en allen veel succes met jullie "kleine" spruit.

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 04 feb 2006, 12:54

Ben er ook weer even

eindelijk heeft silke het lopen boven het kruipen gekozen hihi Nu crost ze de hele kamer rond

Ze kon het al toen ze 10 maanden was, maar tot nu toe wilde ze liever krupen en ging ze enkel wat stappen als we haar niet echt in de gaten hadden Van zodra we keken ging ze gelijk op der kontje zitten hihi
grtz yalenka

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 12 feb 2006, 10:28

Leuk dat het zo goed gaat met Milan!
En goed zo Silke, laat de mama maar rondcrossen achter je! :wink:

Zeggen jullie kindjes al veel? Karsten eigenlijk niet (papa, mama, tata, en veel klanken, maar geen woordjes), ik denk dat hij zijn energie liever in andere dingen steekt (helaas gevaarlijke dingen).. Zo schuift hij de stoelen aan de kant en kruipt dan op de tafel via de stoel, rechtstaan in de zetel en dan op de leuning gaan staan.. En vlug dat hij daar in is :shock: .. Ik heb amper de tijd om hem op tijd weg te plukken. :? Hij gooit nu altijd zelf zijn pamper in de vuilnisbak, maar ik moet lang genoeg wachten met hem te geven, als hij nog op 't drooglegkussen ligt, smijt hij hem wel in de juiste richting (en zegt dan "boem")..
En kasten plunderen doet hij heel graag.. Ik heb er mijn handen mee vol..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 12 feb 2006, 11:15

buzy kereltje die karsten dus

Silke zegt ook nog niet veel

mama, papa, dada ooooooh mooi, moe (moeke grootmoeder)

Silke doet eigenlijk zo een dingen allemaal niet, dat is een heel rustig meisje, die dol is op my little pony. Ze plundert tot nu toe nog geen kaste, kan nog niet alleen in de zetel (ze is nog te klein hihi ze doet wel pogingen), als ze in zetel zit gaat ze zich ook rechtstellen en zo konijnesprongetjes maken hihi Maar eigenlijk is ze vooral rustig. is wel wat anders dan met de jongens. Niet dat het zo een lamzakje is ofzo hoor zeker niet, ze heeft temprament zoveel is duidelijk want als haar iets niet aanstaat mag heel het dorp geweten heb hihi
grtz yalenka

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 12 feb 2006, 12:59

Mila was ook niet zóóó druk, maar toch ook actief.. Maar zij wilde veel buiten en ging graag wandelen.. Karsten doet dat niet zo graag en pruttelt (roept, krijst,...) dan heel Loksbergen bijeen tot hij uiteindelijk in slaap valt.. Mila die wilde zelf altijd wandelen, dus die kon haar overtollige energie dan altijd op een gemakkelijke manier kwijt.. :D En bij Mila konden we gaan wandelen in 't bos, tussen de velden,.. nu is zijn het allemaal verharde wegen waar redelijk wat verkeer op is (anders liet ik Karsten ook doen)..
En de kasten.. Tja, ik loop hier 's avonds uren te zoeken naar alle blokjes die dan meestal in de kasten steken.. En dan vind ik in de blokkendoos een blik erwten of zo.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 13 feb 2006, 08:44

Hihi dat deed onze brent ook altijd die stak ook alles in de kasten buiten jelco die haalde alles uit mijn kasten hihi Maar toen had ik hem een lade in men kast gegeven en daar mocht ie alles instoppen en uithalen wat ie maar wilde sindsdien was dat toch een pak beter

Nu doen ze het niet meer, nou ja brent nog wel af en toe hoor hihi
grtz yalenka

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 feb 2006, 09:06

Ik vroeg gisteren aan Karsten: "Waar is uwe neus?" Komt hij doodleuk heel hard in de mijne pitsen.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 14 feb 2006, 20:46

Hoi allemaal,

hopelijk niet te veel zieken onder jullie en jullie kids.
Wij hebben onze portie hier gehad.
Vorig weekend had Lena koorts + diaree. Maar 't is een harde. Zelfs met 39° koorts zoekt ze nog haar speelgoed op.
Na 2 dagen was ze de kwade door.
En toen was ik aan de beurt. Dat heeft iets langer dan 2 dagen geduurd en het was lang geleden dat ik nog zo ziek was.
Maja, dat zijn we ondertussen gelukkig alweer vergeten.
Hier in de buurt hoor je van veel kindjes die Rota hebben en we prijzen ons gelukkig dat het hier allemaal nogal meegevallen is.
Ik hoop dat jullie er ook van gespaard blijven.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 14 feb 2006, 21:38

:oops: :oops: wat is het lang geleden dat ik hier nog wat gepost heb :oops: :oops:

Met ons gaat alles z'n gangetje.
Sam loopt gelijk nen ouwe :D allé, hij denkt dat hij dat kan, maar in werkelijkheid loopt hij dikwijls zichzelf voorbij, met flinke uitschuivers als gevolg :?
Hij kan zo wild zijn he, kent geen gevaar. Net zoals Karsten, staat hij recht in de zetel, kruipt hij in no time de trap op (waar hij dan ook weer onder luid protest vanaf wordt geplukt) en loopt hij rond zonder te kijken naar waar hij loopt, met minder leuke ontmoetingen met kasten en muren als gevolg... :roll:
Bij de OM is hij al enkele keren van de tafel :shock: gevallen, omdat hij er zo nodig op moest gaan staan...
Verder is hij al 2x op zijn gezichtje gevallen, 1x met een gescheurd lipriempje als gevolg (man man man, kan dàt bloeden :shock: :? ) en 1x een bloedneus... Builen en blauwe plekken zijn ook al niet meer te tellen...

Als hij er zin in heeft, geeft hij kusjes (allé, hij komt naar je toe met z'n mondje half open...) en wuift hij dada. Maar alleen als HIJ er zin in heeft, niet wanneer wij dat willen :wink:

Babbelen kan hij gelijk de beste, alleen, wij verstaan er niks van :lol:
De hele dag zegt hij 'kak', wat verschillende betekenissen kan hebben :lol: Meestal wil het zeggen 'kijk' of 'dat'.
't Klinkt alleen wat raar he 8)

Verder verloopt de zwangerschap ook prima. Ik heb zelfs de indruk dat het nu beter gaat als met Sam. Misschien omdat ik nu ook minder tijd heb om bij ieder pijntje stil te staan. 't Wordt alleen een beetje zwaarder nu, nu m'n buikje ronder en ronder wordt.
Ik werk in een winkel en vorige maand zei er een klant tegen me: 'voor u is 't ook niet meer lang he, gij zijt precies ook hoogzwanger'. Jullie kunnen je dus inbeelden wat een ballon ik meedraag. Al moet ik zeggen, valt wel nog mee hoor :wink: die ene klant was een uitzondering...

Tina, hoe verloopt jouw zwangerschap? Weten jullie het geslacht al?
Wij wel, maar 't blijft een geheimpje... Tot nu toe lukt het me nog om te zwijgen, wonder boven wonder :D

Groetjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 14 feb 2006, 22:32

Hoi Lena,

Mijn zwangerschap verloopt ook prima hoor.
Gisteren nog op controle geweest.
Wij willen het geslacht niet weten. Net als bij Lena mag het een verrassing zijn.

Als ik zo jullie verhalen lees over Sam en Karsten.
Amai, die gaan er nogal tegenaan. Hoewel... Lena moet daar niet voor onder doen hoor.
Ook meisjes kruipen op de trap, in de zetel, van de tripp trapp op de tafel.... tot nu toe gelukkig zonder echte valpartijen. Misschien zijn ze dan toch iets voorzichtiger??
Kusjes geven doet ze hééééél graag. En 't zijn echte smakkerds hoor. Lipjes getuit en iedereen die dan in de buurt is krijgt er eentje. Echt lief!!!
Ook het babbelen van Sam herken ik maar al te goed. Hier is alles 'pap' ;)
Als ze wil kan ze wel wat meer zeggen hoor. De diertjes beginnen goed te lukken, en bal, tut, en soms ook Lena. Maar inderdaad. Ze moet willen want 'nee' is 'nee' en dat kan ze dan wel goed zeggen.

Allé, ik kruip in mijn bedje. Morgen vroeg is het weer werkendag.
Groetjes
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 15 feb 2006, 09:36

En als ik dan weer de verhalen lees bedenk: wat heb ik toch een rustig meisje op het vlak van klimmen enzo hihihi

Hier dus ook zieken

Brent heeft een keelontsteking en een luchtweginfectie (zoveelste al deze winter) dus aerosol en ff stoppen met zijn puffers

Jelco ook erg hoesten en die moet lage dosis aerosol krijgen

Silke die had deze nacht koorts, en slaapt nu nog, ik laat ze maar doen ze kan de rmaar deugd van hebben want als sil ziek is dan slaapt ze keiveel. Ikhoop alleen dat ze niet weer in eetstaking gaat want ze is nog steeds aan de kleine kant

Hoe groot zijn jullie kids?

Silke is 71 cm en 8100 gram (ongeveer denk ik)
grtz yalenka

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 15 feb 2006, 19:38

Lena schreef:...
Babbelen kan hij gelijk de beste, alleen, wij verstaan er niks van :lol:
De hele dag zegt hij 'kak',
...
Ik denk dat Karsten hier komen lezen is of Sam heeft hem een telepathische boodschap gestuurd, vandaag kwam er ook de hele dag "kak" uit.. Mila vond dat natuurlijk grappig en lachtte, dan zei Karsten dat nog meer (ahja, als je er zo veel reactie op krijgt)..
Voor de rest heeft hij het nu al een paar dagen in zich om te gillen.. Echt oorverdovend, ik dacht dat het bij Mila indertijd niet erger kon.. Zit ik er even naast zeg.. :shock:
En bijten dat hij doet, in mijn linkerarm heb ik een perfecte gebitsafdruk van hem.. :roll: En als ik het hem verbied, dan lacht hij gewoon.. Dus dan mag hij na de tweede keer in het park gaan zitten (is zijn strafplekje), in het begin is het wenen (komedie) en dan gaat hij gezellig spelen.. Maar als hij er dan uit mag, komt hij gewoon weer bijten.. Hoe zou ik hem dat afgeleerd krijgen? Want als die Mila gaat beginnen bijten, dan gaan we hier nog ruzies krijgen.. Hij trekt nu al aan haar haar en dan wil ze hem van tijd al een elleboogstoot geven.. (ik heb twee kadéés hoor) En dan na 2 minuten spelen ze alweer samen natuurlijk.. :? :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 15 feb 2006, 21:13

Dagmar schreef: ... En bijten dat hij doet, in mijn linkerarm heb ik een perfecte gebitsafdruk van hem.. :roll: En als ik het hem verbied, dan lacht hij gewoon.. Dus dan mag hij na de tweede keer in het park gaan zitten (is zijn strafplekje), in het begin is het wenen (komedie) en dan gaat hij gezellig spelen.. Maar als hij er dan uit mag, komt hij gewoon weer bijten.. Hoe zou ik hem dat afgeleerd krijgen? ...
Volhouden volhouden en nog eens volhouden.
Vorige week had ik het boekje van de bond gekregen 'ik word 15, 16 maanden' en daar stond iets vergelijkbaars in. Ook over dat steeds opnieuw 'stout' zijn. Volhouden is dan het beste, ie-de-re keer opnieuw...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 feb 2006, 22:21

Het bijten is weer tijdelijk geminderd, maar wat doet hij nu? Aan Mila en mijn haar trekken.. En bij Mila zijn dat dan echt plukken haar dat hij er uit trekt (dan heeft ze het zelf eindelijk afgeleerd :roll: )..
Weet je wat wel grappig was? Hij was gisterenavond heel de tijd aan Mila haar haar aan het trekken en Mila zo van "zet hem in de hoek :evil: ".. En op een moment deed ik dat (niet dat ik verwachtte dat hij zou blijven staan), en hij bleef een halve minuut staan :shock: .. Iets daarna trok hij aan mijn haar en ik zei: "Karsten, dat mag niet, sewes zet ik u terug in de hoek" en hij ging er dus effectief zelf staan! :shock: Misschien toeval, maar ik vond het eigenlijk wel grappig..
En we hebben ontdekt dat hij verzot is op rodekoolpurree.. Ik eet dat niet al te graag, maar we gingen het gisteren toch nog maar eens eten.. Ik dacht, ik maak er purree van, misschien eet Mila dan ook goed mee.. Mila heeft twee of drie hapjes gegeten.. Karsten heeft nog nooit zo goed purree gegeten (met een vorkje).. Was wel leuk (dus zo slecht ben ik nog niet in de keuken :lol: )..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 21 feb 2006, 15:12

Mijn armen staan vol blauwe plekken.. (het gevolg van het bijten)

Karsten wijst tegenwoordig heel veel, en zegt dan "da".. Hij begint meer en meer verstaanbaar te brabbelen.. Echt woorden herkennen doen we nog niet (buiten de eerder genoemde), maar het begint toch.. En nazeggen.. Ik was met Mila in een stickerboek bezig en 't ging van 1 tot 10.. En we waren zo alle getallen aan het zeggen en dan zei Karsten die na.. Heel lief en grappig.. :D
De nachten zijn nog steeds rampen, maar ik denk dat Karsten gewoon wakker wordt omdat hij zich alleen voelt.. Als ik hem de hele nacht bij ons laat liggen, dan wordt hij minder wakker dan als hij in zijn bed ligt.. En laten wenen is bijna onmogelijk.. Deze nacht is Mila wakker geworden en zij dacht al dat het tijd was om op te staan (ocharmkes toch).. Maar we blijven positief en op een keer zal het wel beteren (en stiekem hoop ik nu heel hard dat het voor deze nacht is :? )..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 feb 2006, 14:47

Yalenka schreef:...
Hoe groot zijn jullie kids?

Silke is 71 cm en 8100 gram (ongeveer denk ik)
Deze voormiddag naar K&G geweest en Karsten weegt momenteel 10,950 kg en is 79 cm groot..
Hij heeft er kuren uitgehaald.. Ze zagen direct dat het een echte waaghals is.. :D Hij heeft ook zijn laatste prik gehad en hij was er serieus kwaad om.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 23 feb 2006, 15:03

Yalenka schreef: Hoe groot zijn jullie kids?

Silke is 71 cm en 8100 gram (ongeveer denk ik)
Hier zijn we afgelopen dinsdag naar K&G geweest. Sam weegt 10,730 kg en is 82 cm groot.
De weeg vond hij maar niks, hij wou niet op de weegschaal blijven zitten, en 't is nog zo'n ouderwets geval, waar ze dus nog met gewichtjes moeten schuiven. Maar een digitale was besteld... da's chance voor met 't volgende ;)
Enfin, bijgevolg wou hij dus ook niet in de 'meetbak', per chance gaat dat al wat sneller...
Sam heeft ook z'n laatste spuitjes gehad (de 'normale' + prevenar), 't viel nogal mee eigenlijk, hij heeft maar heel even geweend. Dat ding voor in z'n mondje te kijken met dat lampje aan vond hij erger :lol:

Worden jullie kindjes mét of zonder pamper gewogen? Hier mét + het hemdje mag ook aanblijven
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 feb 2006, 19:21

Hier is het ook met pamper en hemdje.. :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 feb 2006, 21:03

Lena schreef:...
Enfin, bijgevolg wou hij dus ook niet in de 'meetbak', per chance gaat dat al wat sneller...
Past hij er dan nog in? Hier (Diest) gaat het maar tot 80 cm in de meetbak.. En dan zal het rechtstaan worden.. Ik weet nog de eerste keer met Mila dat ze al rechtstaande gemeten moest worden :roll: .. Voordat ze 5 seconden wilde blijven staan :lol: .. Dat gaat nog wat geven met Karsten, die kan nog minder stil blijven staan of zitten.. (maar dat is pas voor in september)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 23 feb 2006, 21:14

Dagmar schreef:
Lena schreef:...
Enfin, bijgevolg wou hij dus ook niet in de 'meetbak', per chance gaat dat al wat sneller...
Past hij er dan nog in? ...
Blijkbaar wel ;) 'k heb eigenlijk niet kunnen zien tot welke lengte dat gaat, 'k was te druk bezig met Sam stil te houden... Ik denk toch dat hij er nog een tijdje in zou passen. Maar 'k had eigenlijk ook wel liever gehad dat ze hem rechtstaand zouden gemeten hebben... Dan was het waarschijnlijk juister geweest, want ik heb toch zo m'n twijfels over de juistheid van die bakken...

14 november moeten we pas teruggaan... en dat zal met broer of zus zijn...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 24 feb 2006, 21:10

Hoi allemaal.

Volgende week mogen wij nog eens naar K&G. Ik zal dan de laatste cijfertjes meedelen.

Hoeveel slapen jullie spruiten nog?
Sinds een tweetal weken gaat Lena enkel nog in de namiddag slapen. Haar dutje van de voormiddag slaat ze dus over.
Om 20u gaat ze haar bedje in. Door de week moet ik haar om 7u wakker maken. In het weekend kan ze uitslapen (meestal tot +-8u) (en op zondag mag ze soms lekker tussen mama en papa verder slapen vorige week tot 10u zaaaalig!! )
Tegen 12u à 12u30 is ze dan wel uitgeteld en meestal slaapt ze dan zo'n 2à3u. (vandaag maar 1.5u)
Groetjes
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 25 feb 2006, 10:50

Slapen, veel te weinig.. :lol: Er zit nog steeds geen regelmaat in en ik hoop dat dat snel verandert..

Heeft er iemand nog iets van Isamama gehoord? Ik heb haar een pm gestuurd, dus ik hoop dat ze snel komt piepen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 25 feb 2006, 17:52

Isamama zit volgens mij meer op die andere site.
Ik kom haar daar nog al eens tegen als ik daar nog eens ga piepen.
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”