schoolreis

Moderators:Welcome, Moderators

Katia
schoolreis

Bericht door Katia » 16 jun 2006, 14:20

hartinfarct...
kwamen we deze middag op school aan om de kindjes van school te gaan halen, vond ik mijn broertje nergens!
Naar de juffrouw gestapt, misschien dat zij wist waar hij was, zei ze doodleuk: "hoe? diee is toch op schoolreis?"
Mama opgebeld en die wist van niks! Geen papier gehad; bedrag dat betaald moest worden, was niet betaald, maar geen kat die daarachter gehoord had; Alec zelf had niets gezegd... verschietachtig tot en met zenne!
Mama half in paniek natuurlijk (ikke niet veel beter), even naar de directrice geweest...
Bleek dus idd te zijn dat hij op schoolreis was en het moet waarschijnlijk een hele resem van misverstanden zijn dat we van niets wisten 8-O
Directrice was er ook niet goed van.
Uiteindelijk allemaal niet zo erg, alleen enorm verschoten, hij zal zich nu wel amuseren en er wordt voor hem gezorgd, dus dat is wel een oplossing, maar natuurlijk had hij ook geen eten bij voor nu he en alleen drinken voor de voormiddag (smiddags neemt hij altijd nog iets mee voor in de namiddag)...
Directrice direct naar zijn juffrouw gebeld en ze had haar boterhammen al aan Alec gegeven (ze had precies al in het oog dat er iets niet klopte), dus dat is toch ook in orde...

Ergens vind ik dat voor een school niet kunnen dat zoiets gebeurd, je bent toch nog altijd met kinderen bezig, zo gebeuren er ongelukken he...
Ok, dat er af en toe eens een fout gemaakt wordt, het zijn ook maar mensen, net als wij, maar als er een maand op voorhand al sprake van is en dat er dan al over gesproken wordt ofzo is het toch wel erg dat er zoiets gebeurd... Alec was trouwens niet de enige, na mij ging er nog een moeder in paniek het kantoor van de directrice binnen...


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 jun 2006, 14:40

amai dat moet wel verschieten zijn :!: ik zou ook in alle staten zijn . dat ventje zal het wel leuk gevonden hebben alleen dat hij zonder eten en drinken wegwas. neen zoiets vind ik toch ook niet kunnen voor een school :!: :!: ge zou voor minder nen hartstilstand krijgen.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Katia

Bericht door Katia » 16 jun 2006, 14:54

ja, zich amuseren doet hij wel en eten en drinken heeft hij ook gehad (heeft zijn juf voor gezorgd - daar moesten we zelfs niet naar vragen, want toen ze belden was hij aan het eten al, dus daar niet veel over op te merken)
Maar er is dan ergens toch iets mis met het systeem daar he... :?

Gebruikersavatar
wen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 apr 2005, 15:54
Locatie:Ranst
Contacteer:

Bericht door wen » 18 jun 2006, 08:15

Kan eigenlijk ni hé!!

Maar och hij zal wel een toffe dag hebben gehad!!
Afbeelding

Yaro zijn banner klopt weer niet,hij is nu bijna 2jaar.


AfbeeldingAfbeelding

Glenn 2/6/1995
Jens 6/9/1997
jana 20/11/1998

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 19 jun 2006, 09:53

Kan mij heel goed inleven in jouw verhaal.
Alleen zit er een verschil met hetgene ik meegemaakt heb 2 jaar geleden.
Mijn zoon hadden ze achter gelaten,helemaal alleen.
Was wel niet met school maar met de vakantieopvang.
Hoe dan ook,was bijna mijn jongste kwijt daardoor.
Was toen ongeveer 24 weken zwanger.
Echt,ik weet dat het dan enorm om je hart slaat.
En alle rampcenarios die je maar kunt bedenken passeren dan zo voor je ogen en gedachten.
Daarom dat mijn kinderen geen uitstappen meer mogen meedoen met de vakantieopvang.
Met school heb ik geen probleem,de communiecatie is altijd heel goed.
Maar goed,maar best dat ze wisten waar hij was hé,en dat hij zich amusseerde.


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 19 jun 2006, 14:54

:shock: :shock: Amai zeg, dat moet maar verschietachtig zijn!!!
Raar dat nooit niemand gereageerd heeft over dat er niet betaald was en zo. Dan moeten ze toch ook eens met de ouders gaan praten over wat en hoe. Voor een school vind ik dat ondermaats.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De school”