oproep naar cadeauideetjes voor communikantje

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

vliegjebroem
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2004, 19:08
oproep naar cadeauideetjes voor communikantje

Bericht door vliegjebroem » 21 apr 2005, 12:06

ik plaats hier het berichtje van bij de kindjes van 1998 ook nog es, daar ik niet weet of er daar veel gekeken wordt: het is dus gekopieerd van daaruit.



Geregistreerd op: 11-11-2004
Berichten: 107

Geplaatst: 21pm30e(21 Apr 2005 12 Onderwerp: Oproep naar cadeauideetjes voor communikantje!

--------------------------------------------------------------------------------

Ik veronderstel dat we dan allemaal met een communiekantje zitten???

Wat kopen jullie je kleine grote SPRUIT??? Ik weet bij god niet wat kopen, en zij zelf ook niet, ze heeft ook voor haar communie een kamer gekozen, dus dat valt ook al uit de boot, een fiets heeft ze vorige zomer nieuw gekregen, tv, video, pc enzo heeft ze ook al, stereo ook, dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllppp, zwembad heeft ze ook al gekregen.
kledij en centjes vind ik niet dat ze dat moet krijgen voor die gelegenheid, dat kopen we zo vind ik.

alle ideetjes zijn welkom dus!!!
_________________
mama van .....................4.
mama van .....................4.


Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 21 apr 2005, 12:56

Amaaj ik zou het zelf niet meer weten, blijkbaar heeft ze al alles!!! Hoe oud is ze?
Ik heb van mijn ouders een mooi feest gekregen en ik was daar al heel erg blij mee.
Misschien dat ze da eens kunne zien voor video's of games, of dvd's???

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 21 apr 2005, 15:25

ik heb bij een vriendin, mama van 3 meisjes eens een trampoline zien staan en dat was echt een succesnummer!!
Misschien een tof ideetje!!
Ness

vliegjebroem
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2004, 19:08

Bericht door vliegjebroem » 22 apr 2005, 09:53

goeiemorgen,

Hm dat trampoline idee hebben we ook al gehad, maar daar ons andere kids nog veel teklein zijn, en overal opkruipen vind ik dat toch nog iets te gevaarlijk, een klein trampolineke hebben ze wel (zou wel es moeten zien waar die staat :roll: ).

video's enzo staan al op het lijstje voor familie.
Soit het zal ergens naar toe gaan worden, of ze moet heel vlug iets willen.
mama van .....................4.

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 22 apr 2005, 16:08

Een dagje aar de efteling of naar Parijs (disneyland) Dat zouden de kids héél erg leuk vinden haha
Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 22 apr 2005, 20:07

Hé hallo,

Ik heb ook een communiekantje en wij gaan haar een mooie horloge kopen en ook een uitstapje naar plopsaland.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

vliegjebroem
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2004, 19:08

Bericht door vliegjebroem » 23 apr 2005, 09:28

euhm efteling enzo krijgt ze zoiezo al, en disneyland parijs heeft ze al es meegemaakt met ons (verlengd weekend es voor de verjaardag van ons zoontje, en cadeau gekregen van mijn ventje zjinen baas) en dat doen we volgend jaar als Lmke groter is ook nog es over.
Een horloge heeft ze ook al, maar!!! we zijn er uit!!! Ze heeft dus een nieuwe kamer cadeau gekregen voor haar communie, en nu gaan wij daar dus bijpassende gordijntjes en lampje enzo bijkopen, en gisterenavond heeft ze haar lijstje es opgesteld, maar daar staan wel meestal dingen op die ze al krijgt van andere familieleden, alhoewel één ding ook opstaat dat ze heel graag wilt maar we jammer genoeg niet kunnen geven een poes namelijk, ik ben enorm allergisch aan die lieve dingskes, dus das uit de boze.
Dus wordt het : efteling, dolfinarium, nieuwe gordijntjes, en een lamp (luchter dus). Oh ja en ze wilt de cdrom van Ketnet kickx ook maar ik vind die niet, iemand enig idee waar ik hem kan verkrijgen?

Groetjes Vke.
mama van .....................4.

Gebruikersavatar
valerieb
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 feb 2005, 14:24
Locatie:zottegem

cadeau communicantje

Bericht door valerieb » 23 apr 2005, 13:06

hey,
ons dochtertje heeft in-line skates gevraagd voor haar communie en wij hebben daar zo'n rugzak van barbie bij gekocht met daarin een helm, knie-&ellebooglappen.
de cd rom van ketnetkicks heb ik onlangs in de colruyt zien staan.
groetjes
mama van 4 deugnieten:
Kiara 9 jaar
Mathias 7 jaar
Jordy 6 jaar
Anouk 4 jaar

vliegjebroem
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2004, 19:08

Bericht door vliegjebroem » 23 apr 2005, 13:58

haja tof hé die rollerskate's hier zijn het er ook van barbie, maar ze schaatst eigenlijk zelden.

Euhm en kan je me eventjes via msn ofzo inlichten wat die "niet toegestane naam" precies is?


Groetjes Vke.
mama van .....................4.


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”