goe verschoten

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne
goe verschoten

Bericht door beam » 29 mei 2006, 15:49

Gister rijdt ik naar de beenhouwer, zo rond te vijven en ik had Stine mee op de achterbank. 'k Moest naar Harelbeke want hier in Kuurne was er geen enkel meer open. 'k Rijdt naar de leie toe en aan het rond punt stonden daar drie brandweerauto's, een ambulance en een massa volk. 't Was daar just een ongeval gebeurd met een jeep, amai, ie zag er niet meer uit !!! Het was pas gebeurd, want de brandweermannen waren nog aan het afzetten met zo'n lintje. 'k Heb een glimp opgevangen en dat zag er nie goed uit, eens ze een laken er over leggen...
'k Ben daar direct niet goed van eh.
Deze namiddag ga ik naar de bakker en 'k hoor dat het twee dames zijn : eentje van in de tachtig en een eentje van in de zestig. Er is er eentje gestorven en die andere is het er ook nie goe mee.
Hoe het gebeurd is weet ik nie, volgens dat ik die auto zag moet ze lijk snel gereden hebben maar er is ginder praktisch geen mogelijkheid om vitesse te halen. Maar ze zijn er wel mee...
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 29 mei 2006, 16:06

Ja, dan ben je even van je theewater hé?
Ik heb ook ooit eens een zwaar ongeval gezien, niet zien gebeuren, maar het was net gebeurd. Er waren nog geen hulpdiensten ter plaatse.
Ja, dat blijft je wel even bij... :(
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 29 mei 2006, 16:11

ik krijg een koude rilling als ik dat allemaal lees
natuurlijk ben je er nie goe van

Toen we met ons tweetjes jaren geleden een weekend weg waren in Nederland was er net iemand voor de trein gesprongen .Die lag daar ook onder een wit laken. Dat beeld blijft je bij ...
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 29 mei 2006, 21:41

Toen ik vandaag bij de bakker stond hoorde ik wie het was, het zijn inwoners van Kuurne zelf. Die dame was met haar schoonmoeder naar een verzorgingstehuis geweest op bezoek waar haar echtgenoot lag (de zoon dus van haar schoonmoeder). Ze zijn ginder vertrokken en toen ze het rondpunt opkwamen had ze plots geen remmen meer (heeft ze nu al verklaard). Haar eerste idee was om een straatje in te rijden maar plots zag ze allemaal die mensen zitten op terras en parasols en al en heeft ze gewoon haar stuur omgedraaid met alle gevolgen vandien. Zij is erg gekwetst en haar schoonmoeder is overleden. Ze moeten dat nu nog gaan zeggen tegen haar man dat zijn moeder dood is... Hij kan niet meer spreken door een trombose dat hij heeft gehad en is gedeeltelijk verlamd. Zijn echtgenote is er ook erg aan toe, gebroken ribben en haar heup en voeten, tis echt niettedoen. En ze had nog een tijdje geleden gezegd dat ze graag wat meer bij haar man ging zijn, 't zal nu misschien wel zijn maar in welke omstandigheden...
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”