98-jarige moet tot 2010 wachten op proces

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
98-jarige moet tot 2010 wachten op proces

Bericht door Dagmar » 06 jul 2005, 14:03

De Italiaanse gerechtelijke molen draait wel erg langzaam: een 98-jarige vrouw moet er tot 2010 wachten vooraleer het gerecht haar klacht behandelt. De gerechtelijke lijdensweg van de vrouw begon in 1997. De toen 90-jarige gepensioneerde Amalia Cuccioletti uit Macerata besloot een familietwist over vastgoed via gerechtelijke weg op te lossen.

Het proces was vier jaar lang officieel geopend. Maar dan besloten de rechters de zaak te verdagen met negen jaar. De betrokken partijen werden schriftelijk verwittigd dat ze 'op 25 maart 2010 om 09.30 uur' worden verwacht voor de volgende zitting.
,,Ons rest de bittere bedenking dat de vrouw de uitspraak in de zaak wel nooit zal horen'', stelde een van haar advocaten. In een ultieme poging trekken de advocaten van Cuccioletti nu naar het Europees hof.

Bron: http://www.nieuwsblad.be


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 06 jul 2005, 14:32

Als je dit leest, dan begin je door te krijgen, dat het niet alleen verkeerd loopt in ons landje he!
Nu kan je dat soort dingen lezen, er ergens nog mee lachen, maar ik zou niet graag in die persoon zijn schoenen staan
het is overal en altijd hetzelfde liedje...
De kleine man of vrouw moet maar buigen en plooien en wachten.
Moest het om ne minister van of iets dergelijk was het al lang gelden opgelost!

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 10 jul 2005, 19:23

dit vind ik nu ongelooflijk zeg :shock:
Ik kan er niet bij !!!

Liefs Kim :wink:


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”