Favoriet speelgoed baby?

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 04 aug 2007, 11:54

Mila kon in de Bumbo vanaf 3,5 maanden. Omdat ze een buikslapertje is, was haar nekje al vrij snel stevig (van het draaien met haar hoofdje terwijl ze op haar buikje lag). Maar dat kon dan nog maar voor een halfuurtje ofzo, hoor. Als ze heel klein zijn kunnen ze er echt niet lang in. Dus ik zou niet durven zeggen dat je dan je handen vrij hebt... Maar het is wel geweldig voor hen.
Nu Mila zelf leer zitten, kan ze er wel wat langer in. Ze probeert zich er soms wel uit te wriemelen en dan hou ik mijn hart vast!!!
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 05 aug 2007, 21:55

Awel, ik heb dat hier staan hé, en Lowie heeft daar amper in gezeten.
Hij strekte zich daar volledig in en kroop er zo uit (terwijl hij eigenlijk nog niet kon kruipen!)
Dus ik vind dat Bumbo ding een ongelooflijk gevaarljik zitje... en nu hij er wel deftig inzit... is het te klein..
Ik zou het nooit meer kopen...
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 05 aug 2007, 21:59

Mja denk dat dat wat afhangt van kind tot kind...
M'n zus had dat ook en vond het zaaalig..
Maar allee ben gewaarschuwd als ik Liam binnekort erin zet..
Goed in't oog houden dus..
Want 't is nu al nen hele hevige :D
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 05 aug 2007, 22:38

Voor de moment is maxim zot van zen mobieltje, die kan zo mooi lachen e naar de beestjes ,
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 05 aug 2007, 22:52

bij ns de mobiel het middel om axl rustig te krijgen als hij wa lastig is en ik leg hem in zijn box is hij zo weer rustig!!! nu begint hij ook mlet van die 'ritsel' dingen te spelen ik heb zon boekje en eendje en hij vind dat geweldig!
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 05 aug 2007, 22:52

bij ns de mobiel het middel om axl rustig te krijgen als hij wa lastig is en ik leg hem in zijn box is hij zo weer rustig!!! nu begint hij ook mlet van die 'ritsel' dingen te spelen ik heb zon boekje en eendje en hij vind dat geweldig!
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 06 aug 2007, 12:43

zo'n bumbo zitje zou ik dan weer NIET doen... ik zou dan eerder voor een relax kiezen!
ik vind niet dat je ze mag "forceren" om recht te zitten en dat is toch wel een beetje wat je in zo'n bumbo zitje doet vind ik...
ik had een relax die bewoog als zij bewoog en dat had ze al vroeg door hoor, dat vond ze geweldig! en zelfs in de relax zat ze niet langer dan een kwartiertje in het begin!
toen ze al wa steviger was maar nog niet zelf recht kon zitten (6maand ong) zette ik haar op haar poep met het bvkussen als steun achter haar, en toen ze 6,5maand was zat ze zelfstandig.
wat die bumbo seat betreft dat het makkelijk is om eten in te geven... als je dat wil kan je dat in de relax ook doen, maar wij zijn maar met vaste voeding begonnen op 6maand, en toen zat ze in haar eetstoel met kussens als steun...
maar dat is natuurlijk ieder zn mening he! :wink:

Amy was van in het begin ook verzot op haar baby gym speeltapijt en haar mobieltje, nu zijn het vooral boekjes en blokken... en alles waar ze niet mag aankomen :roll: :lol:

grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 06 aug 2007, 18:33

ik hebipv een relax zo'n domoo kussen das naart schijnt beter voor de rug omdat dat echt de vorm van de baby aanneemt en ik heb ook dat bumbozitje maar zet hem er pas in als hij echt stevig is zene nu is da nog maar voor een paar minuten om een beetje zijn nekspieren te trainen!!
ik heb er al regelmatig kindjes in gezet die langst kwamen die al wat steviger zaten enie vinden dat reuze ze kunnen alles zien en alles vastnemen!!!
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 06 aug 2007, 20:11

als je ze regelmatig op hun buik legt trainen ze ook hun nekspieren :wink: en kunnen ze ook vanalles grijpen... en ze hebben meer vrijheid om te rollen enz...
zo'n domoo seat is idd ook goe, maar Amy zat heel graag in haar relax omdat ze die zelf kon doen wippen...
ik zal nooit een voorstander worden van die bumbo seat...
maar zoals ik al zei: ieder zn mening he :wink:
grtjs
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”