Gelukkige moederdag!

Enquetes over verschillende onderwerpen...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Plaats reactie

Wie viert er vandaag moederdag

Nee, al in mei gevierd
15
71%
Ja hoor, vandaag!
6
29%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14
Gelukkige moederdag!

Bericht door Ilse-vh » 15 aug 2006, 09:36

Ik weet niet goed onder welk onderwerp ik dit moet zetten maar hier lijkt me wel goed.
Niet iedereen viert vandaag moederdag, wij wel altijd al, maar toch

EEN VROLIJKE MOEDERDAG AAN ALLE MAMA'S EN AANSTAANDE MAMA'S !!!!!!!
Geniet ervan en ik hoop dat jullie in de bloemetjes gezet worden.

Ik heb alvast twee mini-boeketjes met roosjes laten maken, die Emma kan afgeven aan haar grootmoeders. En twee kaders waar 4 foto's inkunnen en waar ik natuurlijk foto's van Emma met of zonder de oma's in gezet heb.
Jerry moet werken vandaag maar ik heb al telefoon gekregen om me een moederdag te wensen. Lief :)
Afbeelding

Afbeelding


Sofie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 15:28
Locatie:Hasselt

Bericht door Sofie » 15 aug 2006, 10:17

Ik kan niet antwoorden, want mijn antwoord staat er niet bij :lol: (ik vier het namelijk helemaal niet).
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 15 aug 2006, 10:19

wij vieren het in mei..
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 15 aug 2006, 10:43

Sofie schreef:Ik kan niet antwoorden, want mijn antwoord staat er niet bij :lol: (ik vier het namelijk helemaal niet).
Volgend jaar ook niet?
Afbeelding

Afbeelding

Sofie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 15:28
Locatie:Hasselt

Bericht door Sofie » 15 aug 2006, 12:03

Nee, ook niet volgend jaar. Eigenlijk ben ik gewoon niet zo voor al die feestdagen. Verjaardagen gaan hier eigenlijk ook voorbij zonder gevierd te worden (maar van onze kindjes zullen we die natuurlijk wel vieren hé, dat is iets anders). Maar moederdag, vaderdag, valentijn,..., dat vieren we nooit. Sven heeft deze morgen wel naar zijn moeder gebeld om ze een gelukkige moederdag te wensen, maar zij is daar nogal op gesteld. Ze hoeft geen cadeaus of dergelijke, maar als we het vergeten, dan is ze toch op haar tenen getrapt.
Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 aug 2006, 12:24

Nee, wij vieren het in mei. Maar toch een gelukkige moederdag gewenst voor wie meedoet vandaag!!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 15 aug 2006, 13:08

Sofie schreef:Nee, ook niet volgend jaar. Eigenlijk ben ik gewoon niet zo voor al die feestdagen. Verjaardagen gaan hier eigenlijk ook voorbij zonder gevierd te worden (maar van onze kindjes zullen we die natuurlijk wel vieren hé, dat is iets anders). Maar moederdag, vaderdag, valentijn,..., dat vieren we nooit. Sven heeft deze morgen wel naar zijn moeder gebeld om ze een gelukkige moederdag te wensen, maar zij is daar nogal op gesteld. Ze hoeft geen cadeaus of dergelijke, maar als we het vergeten, dan is ze toch op haar tenen getrapt.
idem... hier wordt dat ook in het algemeen niet gevierd...
wat is het nut daar eigenlijk van?
Mijn dochter die in mij elke dag spontaan een knuffel en een kusje geeft doet mij veel meer dan het opgedrongen commerciële gedoe hoor :wink:
Of mijn venteke die al eens spontaan een bloemetje meebrengt, zonder dat de druk van dat "commerciele" erachter zit, dus uit eigen beweging...
Ik heb het vooral niet voor dat "algemene" en "vandaag is die dag, andere dagen wordt daar niet aan gedacht"

Sofie, dat laatste zou voor mij een reden zijn om het juist niet te doen :lol:

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 15 aug 2006, 14:16

Hier word dat in mei gevierd.
Alhoewel het dit jaar niet zo erg gevierd is geweest. :?

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 15 aug 2006, 15:34

hier in mei en op 15 augustus
Fijne moederdag toch aan iedereen!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 15 aug 2006, 15:56

hier ook in mei en ook aan iedereen een fijne moederdag!!!!

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 15 aug 2006, 17:01

Ik ben afkomstig van Geraardsbergen en daar vierden we het altijd in de maand mei, nooit in augustus. Nu woon ik in Sint-Niklaas en hier is het meestal de gewoonte bij iedereen om het in augustus te vieren.
Wij doen het in augustus.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 16 aug 2006, 10:01

het was een superplezante dag eigenlijk gisteren ... in Antwerpen en omstreken is het altijd augustus en da's eigenlijk de katholieke versie geloof ik ook maar voor de scholen komt mei beter uit hè en we zitten er wat tussenin ook nu (mei doen we halvelings mee door de school nu) maar die in augustus is toch de èchte ;) en da theb ik geweten: ontbijt op bed (en een kleine rekel die met mijn croissant aan de haal ging :lol: omdat dat lekker was om op te lopen sabbelen blijkbaar), een bon voor een shiatsumassage (die vastligt maar pas binnenkort kon), een lekker snoeperijtje tussendoor en 's avonds een etentje in een kindvriendelijk gezellig restaurant (met speelverdieping boven voor de kinderen die dan kunnen kiezen of ze aan tafel met hun ouders eten of boven tussen het spelen door maar die van ons zitten mee aan tafel en gaan tussendoor wat spelen) en ik merk dat het voor J n u echt tof wordt dat hij daar ook zijn eigne ding kan doen - als ze jonger zijn dan zijn ze liever nog meer bij de mama hè, enfin die van mij toch :lol: en ik vind het super zo.

Goh ja en ik zou het bijna vergeten: een boeket witte roosjes heb ik ook nog gekregen. Toch wel echt een verwendag gehad dus hè. 'k Heb er echt van genoten.
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 22 aug 2006, 14:42

bij ons wordt dat ook in mei gevierd
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 22 aug 2006, 21:15

Wij hebben dat in mei gevierd.
Blijkbaar wordt dat hier vooral in augustus gevierd.
Maar ik heb bijna 21jaar in Genk gewoond en daar vierden ze dat in mei. Pas toen ik in Antwerpen kwam wonen hoorde ik dat er in augustus ook eentje was.

Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 23 aug 2006, 12:09

Ik heb tot ik 18 was in Merksem gewoond en heb nooit anders gehoord dan dat 15 augustus de katholieke feestdag was (niet dat ik zo katholiek ben opgevoed), en de moederdag in mei was bedoeld zodat de kindjes in het schooljaar iets voor de mama's konden maken.
Dus deed ik in mei mee om iets te knutselen en in augustus vierden we het 'echt'.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 23 aug 2006, 12:40

stond die poll er vorige keer ook al bij?? :shock: :?
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Poll's”