Ik weet niet meer wat te doen

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 21 feb 2006, 16:01

boekenwurmpje heeft gelijk!
nogmaals, trek je die 'mislukte' BV niet aan!
:wink:
Afbeelding
Afbeelding


Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 21 feb 2006, 16:37

Ik heb het feit dat ik geen bv meer kon geven intussen wel aanvaard, maar ik blijf het wel jammer vinden.
Overgaan op flesjes was op dat moment het beste voor zowel mezelf als voor Emma en van zodra ik het besluit genomen had was het alsof er een blok van me afviel. Het was een opluchting voor mij en voor Emma.

Natuurlijk is de spijt dat het niet gelukt is wel gebleven want ik was het van in het begin van mijn zwangerschap van plan geweest. Maar de realiteit van een zware bevalling (ik zal mijn verhaal wel eens bij het forum over de bevallingsverhalen zetten) heeft ervoor gezorgd dat dat dus niet doorging.

Zoals jullie zeggen, we hebben het geprobeerd, de eerste voeding heeft Emma gekregen en ik heb toch altijd horen zeggen dat dat al heel belangrijk is.
Het is wel jammer dat ze je in het ziekenhuis zo een schuldgevoel geven als je besluit om ermee te stoppen. Toch in het ziekenhuis waar ik lag. Ze bekeken me daar echt alsof ik van mijn verstand was gegaan. Er was 1 vroedvrouw die me begreep en die me eerlijk zei dat het heel moeilijk zou worden omdat ik Emma pas na twee dagen bv kon beginnen geven (heb twee dagen op intensieve zorgen gelegen) en dat in zo een gevallen bv geven dikwijls mislukt. Maar dat ik daarom nog niet misluk in het goed verzorgen van mijn kind.
Die vroedvrouw heeft me dat duwtje in de rug gegeven dat ik nodig had om te besluiten te stoppen.

Maar zoals jullie zeggen, we kunnen steeds hier terecht met onze zorgen en er zijn altijd wel bemoedigende woorden!!

Even terug over onze nieuwe pap: ze verdraagt de Soyamelk heel goed, de gaviscon doet blijkbaar ook zijn werk en nu is ze spontaan van 3 uur naar 4 uur gegaan tussen elke voeding. We hebben ook al twee goeie nachten gehad, dus het lijk de goede richting uit te gaan, als durf ik bij wijze van spreken, de vlag niet niet uit te hangen! Vorige keer met de Aptamil Comfort ging het de eerste week ook fantastisch. Maar nu reageert ze toch al vlugger dan met de Comfort.
Enige nadeel is dat deze pap zo klontert. We geven haar haar flesjes op kamertemperatuur, dus geen flessenwarmer meer, en dit op aanraden van de ka. En dit gaat al een tijdje heel vlot maar nu met deze pap moeten we extra schudden en blijven schudden om zo weinig mogelijk klonters te hebben.

En daarstraks kon ik een nieuwe sterilisator gaan halen want mijn man had de oven voorverwarmd en de andere sterilisator stond er in.
We plaatsen die altijd al in de oven, als het dan tijd wordt voor haar papje hoeven we enkel nog de 4 minuten in te geven en alles staat al klaar. Even vergeten dat dat er nog in stond...oeps...
Ik had dat wel verwacht dat dat zou gebeuren en kijk er eigenlijk van op dat het nog niet eerder gebeurd is.

Zo, ik ga eens ophouden met hier maar door te ratelen :lol: , en zo stilaan eens aan haar papje beginnen.
groetjes iedereen!!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 21 feb 2006, 20:11

ben echt blij dat ze die pap beter verdraagt!
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 23 feb 2006, 00:08

En het verhaal gaat verder!
We kregen vanavond bezoek en na haar papje gaf Emma maar liefst 3 keer over. Elke keer een ander pyamaatje en de laatste keer was het werkelijk een vloedgolf! En huilen ocharme.

Nu, het bezoek dat bij ons was, zijn vrienden van mijn ouders. De vrouw is osteopate en ik had al gelezen dat een behandeling zou kunnen helpen.
Ik begon er dus vragen over te stellen en zij doet dat inderdaad ook. 30% van haar patienten zijn kleine kindjes met problemen! En ze heeft er een speciale opleiding voor gevolgd.
Ons Emma was compleet over haar toeren en Martine, die vriendin, begon haar te masseren volgens die methode.

Wat een reactie...dat kind begon volledig te relaxen en je zag aan dat snuitje wat voor een opluchting het gaf.
Nu ga ik haar morgen bellen voor een reeks behandelingen. Met een stuk of 5 zou ze zeker geholpen moeten zijn en vrijdag zouden we al kunnen komen.

Ze ligt nu lekker te slapen en dat ga ik nu ook doen. Er een beetje van profiteren om wat te slapen want het lijkt wel of ik een griep aan het krijgen ben. Of anders is het puur vermoeidheid.

Slaapwel en groetjes iedereen.
Afbeelding

Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 23 feb 2006, 10:01

hopelijk komt het goed met je kleine meisje! succes en laat weten hoe het gaat.
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 23 feb 2006, 19:35

ons isa heeft die behandelingen ook gehad. heeft ook goed geholpen. hopelijk ook voor emma!
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”