het einde van het schooljaar nadert!!

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:
het einde van het schooljaar nadert!!

Bericht door Annubis » 16 jun 2006, 10:03

Ik hou mijn hart vast voor ons alessiootje hij gaat zo graag naar schooltje! en nu moet hij 2 maanden thuisblijven. ik heb wel veel activiteiten gepland enz... maar toch elke morgen zal hij vragen om naar schooltje te gaan.

jurgen is ook 3weken in het bouwverlof thuis. we zullen dan wel eens naar de zee gaan ofzo. ik ben eens benieuwd hoe hij gaat reageren als hij terug moet. gaat het terug zo een probleem worden als de eerste dagen dathij ging of zou hij juist heel tevreden zijn dat het terug school is.

zouden jullie een kalendertje ofzo maken om de dagen af te tellen tot wanneer het terug school is. of zouden jullie gewoon niet meer praten over schooleke?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 18 jun 2006, 16:54

Weet nog nie hoe ik dat met Jonas ga doen .
Bij de vorige vakantie (wel maar een week) wist hij goed dat de school gesloten was dus zal de juf het er wel over gehad hebben.

Wat voor activiteiten heb je gepland ???

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 18 jun 2006, 19:33

naar de zee gaan, naar de zoo. hier in de hof wat spelen. bij moeke gaan . naar de boten aan de schelde gaan zien dat vind hij machtig. ook gaan we naar de kermis . en voor de rest gaan we nog eens zien .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 18 jun 2006, 19:45

Wij hebben vorig jaar onze Jens ook verteld dat de school heel lang zou sluiten en dat de juffen nu in vakantie gingen. Dat heeft bij ons voor geen problemen gezorgd. Hij was de vakantie vlug gewoon.
Ik heb toen eind augustus beginnen aftellen naar het nieuwe schooljaar toe. Er was ook een 'ijsbrekersdag' in de school en dan konden we al eens weer kennis gaan maken met de nieuwe juf enzo. Dat was zo'n week voor de nieuwe start.
Jens heeft het in het begin van het nieuwe schooljaar toch wel weer een beetje moeilijk gehad. Teveel veranderingen ineens. Nieuwe juf, nieuwe kinderen in de klas, nieuwe omgeving (klas), af en toe in de voorschoolse opvang (wat het jaar voorheen niet het geval was). Hij heeft toen zo'n 2 weken terug in zijn bed geplast van al die emoties. Maar daarna is het vlot beginnen lopen. Ze zijn nog zo jong hé.

Groetjes,
Magali


Plaats reactie

Terug naar “Kleutertjes”