winkelwagentje

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)
winkelwagentje

Bericht door Aicha » 22 sep 2007, 10:28

Ik weet wel dat Hélena eigenlijk nog een baby is maar met haar trukken lijkt ze toch al meer een peuterke :roll:

daarjuist efkes snel naar de supermarkt en ik had ze in het kinderzitje van het winkelkarretje gezet. Maar ze dus constant aanhet rechtkrabbelen en aan het proberen om daaruit te geraken. Ik moest ze constant vasthouden haar armke want op een gegeven moment stond ze dus zo goed als recht é :roll: Da's dus echt wel kweetnie hoe gevaarlijk . Pffffff.....als dit het begin is...dan vrees ik dat dees de strafste van ons drie zal zijn :roll:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 22 sep 2007, 10:33

Amai Aicha, daar heb je werk mee gehad dan. Bij mijn nichtje hong vroeger de oudste langs buiten aan de kar en de jongste zat erin. De jongste is er een keer uitgevallen met kar en al op de grond, gevolg; naaien in ziekenhuis.

Prijs je dus gelukkig dat er niets ergs is voorgevallen. Is ook erg gevaarlijk zo'n karretje en je moet dan ogen op je rug hebben.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

riemen

Bericht door Aicha » 22 sep 2007, 11:02

eigenlijk zouden daar riemen moeten aan bevestigt zijn zodat we ons petoetjes kunnen vastmaken.

Hélena zal heus wel niet de enige zijn die daar probeert uit te klauteren, denk ik.

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 22 sep 2007, 11:21

Neen dat denk ik ook niet. Volgens mij horen we niet van die ongevallen. Totdat er misschien ooit eens iets ernstigs voorvalt en er een klacht komt...
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 22 sep 2007, 12:20

Ik moet Lowie ook altijd goed in de gaten houden ze.... maar 't gaat steeds beter... dus er is hoop hé Aicha! :wink:
Afbeelding


Afbeelding


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 22 sep 2007, 12:46

Molly schreef:Ik moet Lowie ook altijd goed in de gaten houden ze.... maar 't gaat steeds beter... dus er is hoop hé Aicha! :wink:
Molly, dat is het nu net. Ons mie is nog geen 10 maand en het begint nu al :roll: da beloofd, denk :roll:

maar ben toch blij dat er nog hoop is zunne :wink:

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 22 sep 2007, 12:53

Ja... idd dat beloofd. :wink:
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 22 sep 2007, 13:17

Hier nog zo een straffe. In 't begin vond ze da geweldig om daarin te zitten, maar nu het nieuwe d'eraf is wil ze ook altijd rechtstaan en eruit kruipen. Nu zet ik haar gewoon in de kar bij de etenswaren, daar houdt ze haar tenminste rustig. En ik zorg dat ik een koekje of zo bij heb, dan is ze stil en haalt ze geen kuren uit.

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 22 sep 2007, 13:19

Bij mijn nichtje lopen ze na dat voorval allebei langs de kar. Ze krijgen allebei iets in hun pollen, kunnen ze gelijk nergens meer aan prutsen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 22 sep 2007, 14:22

Onze meid deed dat vroeger ook. En ook rond die leeftijd.
We zijn er altijd streng in geweest, haar altijd terug neergezet en nu is dat geen probleem mee.

Nu is het enige probleem dat je best niet te kort bij een rij kan staan of madam heeft het vast :lol:

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

haha

Bericht door Aicha » 22 sep 2007, 18:43

haha mell, maar dat doet die van ons ook!!!! Vooral aan de kassa vind ze het vreselijk interessant :?

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 22 sep 2007, 19:48

Weet je in het begin namen we nog al eens een stuk speelgoed voor haar mee. Zo bleef ze ook wat langer stilzitten.
En gelijk nu dan geven we haar iets om vast te houden (iets dat we wel nodig hebben he,! :lol: ).
Misschien een tip om te proberen.

En oh ja hier mag je vooral niet het winkellijstje aan je karretje hangen want dan heb je er geen meer :lol:

En van dat alles pakken ... Een tijd terug was ik in een winkel en ik liet er in een rij eventjes staan om iets te bekijken. En ineens zag ik dat ik bij glazen bokalen stond. Ik heb haar toen maar wijselijk een beetje anders gezet :lol:

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 22 sep 2007, 21:31

onze tim is op da vlak ne voorzichtige en ne brave zu... :D alleen maak ik mij wel een beetje zorgen over iets anders.
wanneer hij namelijk in zo'n kar zit, sabbelt hij altijd maar op die metalen randen.... en we proberen die da af te leren mar da lukt nie direct... tis nie echt hygiënisch... weet er iemand misschien hoe ge da kunt afleren?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 22 sep 2007, 22:50

Ingetjeuh schreef:onze tim is op da vlak ne voorzichtige en ne brave zu... :D alleen maak ik mij wel een beetje zorgen over iets anders.
wanneer hij namelijk in zo'n kar zit, sabbelt hij altijd maar op die metalen randen.... en we proberen die da af te leren mar da lukt nie direct... tis nie echt hygiënisch... weet er iemand misschien hoe ge da kunt afleren?
niet 8) dat groeit eruit met de leeftijd :lol:
Hoe meer je dat verbied, hoe lolliger het is om eraan te sutsen :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 22 sep 2007, 22:53

den onzen eet ook zo graag die metalen randjes :roll: of sabbelen aan het slotje om de kar in de rij te zetten
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 22 sep 2007, 23:26

ja, hier was ook het slot (aan die ketting zo he) het populairste :roll:

wat ik eigenlijk wel deed, was dat die ketting ne keer rond de duwstang draaien en dan mijn hand erover, in de hoop dat hij het niet zag :roll: Maar dan begon hij met m'n vingers errond weg te plukken :lol:

enfin, dat was met Sam zo toch, Niels die wil er ook constant uit kruipen :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 23 sep 2007, 08:19

ahwel Maaike deed dat ook. En die truc met dat ding errond te draaien en je hand erover hielp hier wel. En natuurlijk het feit dat ze in de winkel dan genoeg afleiding had om er niet meer aan te denken :lol:

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 23 sep 2007, 10:54

Idd. dat boodschappenlijstje mag ik ook niet aan de kar hangen... of ik mag beginnen puzzelen om te weten te komen wat ik nu weer allemaal nodig had..
Meneerke scheurt dat zo graag in duizend stukjes vaneen! :wink: 8)
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 23 sep 2007, 12:23

Voor het eruit kriuipen had ik een oplossing, nl. een sjaal meenemen en daarmee vastmaken . Een goeie dikke knoop , en na een tijdje geven ze de pogingen zowiezo op omdat het toch niet lukt. Het is geen zicht maar wel veiliger!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 23 sep 2007, 19:28

Nino! schreef:Voor het eruit kriuipen had ik een oplossing, nl. een sjaal meenemen en daarmee vastmaken . Een goeie dikke knoop , en na een tijdje geven ze de pogingen zowiezo op omdat het toch niet lukt. Het is geen zicht maar wel veiliger!
:oops: Hier ooit een voorval gehad met orphée en een sjaal! :roll:

Ik weet nog altijd niet hoe ze er in slaagde maar die raakte altijd uit de autostoel toen ze zo ongeveeer 1,5 jaar was. Mijn pa had haar toen we daar eens vertrokken vastgebonden met een sjaal rond haar beentjes. En ze kon idd langs geen kanten meer weg maar....toen we stopten aan de winkel haalde mijn ventje haar uit de auto en liep de AD D. binnen en ik liep voor en kvond de mensen precies nogal fel naar ons kijken :roll:

Jaja, ze had die sjaal nog rond haar beentjes :oops: :oops:
Amaai, kwas nogal beschaamd zunne :roll: :oops:

Liefs Aicha
Laatst gewijzigd door Aicha op 23 sep 2007, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 23 sep 2007, 19:57

:lol: Nu vind ik het grappig....
Maar die karren zijn idd gevaarlijk..Riempjes zouden geen luxe zijn!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 23 sep 2007, 21:22

Aicha schreef:
Nino! schreef:Voor het eruit kriuipen had ik een oplossing, nl. een sjaal meenemen en daarmee vastmaken . Een goeie dikke knoop , en na een tijdje geven ze de pogingen zowiezo op omdat het toch niet lukt. Het is geen zicht maar wel veiliger!
:oops: Hier ooit een voorval gehad met orphée en een sjaal! :roll:



Jaja, ze had die sjaal nog rond haar beentjes :oops: :oops:
Amaai, kwas nogal beschaamd zunne :roll: :oops:

Liefs Aicha
loooool, Aicha, dat moet nogal een zicht geweest zijn :lol:
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 24 sep 2007, 09:40

Ja, mensen kijken wel maar daar trek ik mij niets van aan als ik mij met een gerust hart kan omdraaien om iets uit de rekken te pakken, zene!
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 24 sep 2007, 14:22

oh als je kinderen hebt dan mag je je echt niet laten doen door mensen he?! Die kunnen effectief nogal kijken.

Maar da's toch ook niet te snappen als je je kind op de vingers tikt (de uitdrukking, niet letterlijk :lol: ) omdat het iets verkeerds gedaan heeft dan gapen de mensen. Maar als je je kind laat begaan en dat kind hangt het varken uit dan gapen de mensen ook.

Mijn vrouw ging ooit eens naar de winkel met Maaike. En Maaike bleef maar niet zitten in de kar. Dus mijn vrouw zegt streng dat ze moet blijven zitten. Amai toen gaapten de mensen ook. Terwijl mijn vrouw niets mis deed.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 24 sep 2007, 21:45

dat is wel zo: hou je ze kort in de winkel: kijken de mensen soms. Maar laat je ze het varken uithangen, kijken ze ook. Wat moet je dan doen?
Ik opteer voor het eerste: bij mij moeten ze luisteren!!!
Ik zeg dat vaak: luisteren of in de auto wachten. Dan kijken ze wel eens....
Niet dat ik dat zou doen, maar dan heb ik wel de volledige aandacht terug. :P
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 24 sep 2007, 21:47

Pff, als de mensen kijken, dan kijk ik gewoon terug.
Recht in hun ogen en ik blijf kijken tot zij wegkijken.
Ik word daar dus echt onnozel van hé. :shock:
Afbeelding


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”