Eerste schoentjes?

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15
Eerste schoentjes?

Bericht door Marijke » 19 aug 2007, 20:55

Hallo,

Ik wil voor Naomi een paar schoentjes kopen, maar ik zou willen beginnen met van die schoentjes waarvan de zool goed meegaat, dus nog niet echt stijven zolen. Welk merk zou het beste zijn, wie heeft er al goede ervaring mee?
Afbeelding

Afbeelding


Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 19 aug 2007, 21:06

Hmm, Lowie zijn eerste schoentjes waren er van Baby Styles, gekocht bij Brantano.
'k Vond ze wel niet slecht, maar ik zweer tegenwoordig bij die van Stones & Bones.
De schoentjes van Geox schijnen wel een lichte zool te hebben.
S & B zijn zware schoenen.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

de eerste schoentjes

Bericht door Mieke » 11 sep 2007, 09:25

Marie heeft gisteren een nieuw paar gekregen, ineens 2 maten groter :shock: (maatje 22)
Maarnu komt het. Wat doen jullie met die eerste schoentjes? Ik kan het niet over mijn hart krijgen om ze zomaar weg te gooien. Ik dacht er meer aan om ze te laten verbronzen of verzilveren...

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 11 sep 2007, 09:40

Hier nog altijd geen eerste schoentjes voor Naomi, ik heb eens een paar nieuwe gekocht van echt soepele leder, maar ze wil ze niet aandoen en blijft protesteren totdat ik ze uitdoe :roll:
Stappen doet ze enkel aan het handje, misschien nog wat te vroeg voor eerste schoentjes?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 11 sep 2007, 09:49

Marijke, Marie protesteerde ook int begin voor die schoentjes, maar ik deed ze toch telkens aan, al was het 10 minuutjes.
Ik nam ze dan zelf aan het handje in het begin en stapte ermee tot ze niet eens meer besefte dat ze schoentjes aanhad.
En nu nog wilt ze de schoenen soms niet aan, maar eens ze aan zijn, geen probleem meer.
Ik zou zeggen, probeer het ook elke dag een paar minuutjes en leidt haar af met speelgoed ofzo...
Veel succes!


Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 11 sep 2007, 09:51

Hey Mieke, bedankt voor je tip, maar Naomi is nog een echt kruiperke en vind die schoentjes dan ook een ferme last, misschien dat het daarom komt dat ze die schoentjes niet kan verdragen. We wachten toch nog eventjes af totdat ze echt alleen kan stappen :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 11 sep 2007, 14:22

Wij houden alle schoenen bij, in originele staat.
Wij kopen er meestal van Rondinella en de eerste paar werd aangedaan als ze nog geen jaar waren.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 11 sep 2007, 18:40

Wij hebben ze totnogtoe ook altijd bijgehouden in de origenele staat en in de schoendoos...
'k vind dat eerlijk gezegd niet mooi, zo van die verbronsde schoenen...
Afbeelding


Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 11 sep 2007, 20:49

Mieke,
De allereerste schoentjes van Jonas heb ik bijgehouden en die van Ilsa ook.
Ik cind dat wel een leuk idee om die te laten verzilveren.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
zotteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 apr 2005, 10:35
Locatie:kalken

Bericht door zotteke » 11 sep 2007, 21:14

Hier zijn het meestal schoenen van rondinella,behalve zijn sandalen waren van geox.Zijn eerste schoenen heeft hij voor de eerste keer gekregen toen hij echt stapte en dat was op 15maand was nen laten ,dervoor had hij adidaskes aan voort zicht ,maar nooit thuis.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 13 sep 2007, 09:45

zotteke schreef:Hier zijn het meestal schoenen van rondinella,behalve zijn sandalen waren van geox.Zijn eerste schoenen heeft hij voor de eerste keer gekregen toen hij echt stapte en dat was op 15maand was nen laten ,dervoor had hij adidaskes aan voort zicht ,maar nooit thuis.
Hier waren Andrès eerste schoentjes van Rondinella en die van Orphée van Pauline B.(persoonlijk vinds ik dat een heel goed merk voor kindjes met een zwaardere voetjes)
Andrès had ze op 10 maand omdat hij toen al stapte. orphéeke stapte op 14 maand maar had wel 2 maand eerder haar schoentjes omdat ik dat ook geen zicht vind als ze in de buggy zaten ofzo met enkel kousjes aan (zeker als ze bijna een jaar zijn)

lIefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 13 sep 2007, 10:23

Hier heeft de mamie de eerste paar schoentjes gekocht en ze is gisteren 7 maand :)

De verkoopster vertelde ons dat het de perfecte moment was om goeie schoentjes te kopen omdat ze zich nu al recht trok...en vanaf nu elk 3 maand langs te komen...

En nu zit ze heel geintereseerd naar haar schoentjes te kijken en met haar veters te spelen :)

Gewoon schattig :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

fotooke

Bericht door Aicha » 13 sep 2007, 10:40

daar zouden we nu wel eens een fotooke van willen zien!!!! Da moet echt keischattig zijn!!!! :lol:

Liefs icha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 13 sep 2007, 11:06

Awel doe ik deze avond :)

Heb er op pc staan :lol:

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 14 sep 2007, 12:36

ik ga deze week om Amy haar 2de paar schoentjes... Amaai, ze heeft ze al 3maanden, da ga rap he...

hier trok ze zich ook al vroeg recht aan haar park en liep op 8maand haar park rond en aan de zetels en zo, maar haar eerste schoentjes heeft ze pas aangehad toen ze al een week zelfstandig stapte...

en nu loopt ze nog vaak op blote voetjes, vooral in het gras en zand en zo
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 14 sep 2007, 12:57

Sabtje schreef:ik ga deze week om Amy haar 2de paar schoentjes... Amaai, ze heeft ze al 3maanden, da ga rap he...

hier trok ze zich ook al vroeg recht aan haar park en liep op 8maand haar park rond en aan de zetels en zo, maar haar eerste schoentjes heeft ze pas aangehad toen ze al een week zelfstandig stapte...
en nu loopt ze nog vaak op blote voetjes, vooral in het gras en zand en zo
da's heel gezond é en eigenlijk doe ik da nog steeds graag, zo op mijn blote voeten lopen :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 14 sep 2007, 19:11

da's inderdaad gezond. Heb ik ook al gehoord.
Maaike heeft haar eerste schoentjes ook pas gekregen toen ze al echt zelfstandig liep. Daarvoor steeds op blote voeten. En nu nog vaak, vooral binnen en als het buiten goed weer is.


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”