buikgriep?

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven
buikgriep?

Bericht door chanti » 24 aug 2006, 11:26

hoi,

ik weet dat het mss een rare vraag is, maar ik denk dat ik een soort buikgriep heb, als een week dat ik met buikpijn soms zit en ook diarree, ik vind het zo stom om hiervoor naar de dokter te gaan omdat ik toch geen medicatie kan nemen,

maar zou dit kwaad kunnen voor de baby? ook lijkt het soms of mijn hartslag harder gaat?

zou ik naar de dokter gaan of gewoon uitzieken en afwachten?
ik moet wel volgende dinsdag bij de gyn zijn.

groetjes elke
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.


Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Re: buikgriep?

Bericht door bioMam » 24 aug 2006, 12:42

chanti schreef:hoi,

ik weet dat het mss een rare vraag is, maar ik denk dat ik een soort buikgriep heb, als een week dat ik met buikpijn soms zit en ook diarree, ik vind het zo stom om hiervoor naar de dokter te gaan omdat ik toch geen medicatie kan nemen,

maar zou dit kwaad kunnen voor de baby? ook lijkt het soms of mijn hartslag harder gaat?

zou ik naar de dokter gaan of gewoon uitzieken en afwachten?
ik moet wel volgende dinsdag bij de gyn zijn.

groetjes elke
ik zou toch eens naar de dokter gaan en zolang je geen koorts hebt is het gewoon lastig waarschijnlijk maar ze kunnen je misshchien toch tips geven (rijstwater drinken helpt al tegen diarree en kan geen kwaad) en ik dnek niet dat het erg is voor de baby maar plezant is anders, ik heb het ook gehad en lag met hoge koorts in bed toen (terwijl er hier al ene rondliep ook hè) en dan nam ik (zo weinig moelijk) Dafalgan want dat ws alleen paracetamol en dat kan naar 't schijnt geen kwaad - volgens mijn dokters ook niet - maar ik wou er toch zo weinig mogelijk nemen ds ik liet de koorts altijd eerst serieus terug aanwakkeren voor ik een volgende nam. Kruip maar lekker in bed of de zetel met een deken en warme lichtverteerbare thees en soepjes (en rijstwater dus) en ziek maar goed uit hè: veel beterchap alvast !
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 24 aug 2006, 16:17

thx :)

ondertussen heb ik al wat geslapen en gaat het weer wat beter, vlug wat eten en dan opnieuw bedje in :?
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 24 aug 2006, 17:45

Je kan wel iets nemen tegen diarree als je zwanger bent, zal eens gaan kijken. Wacht........perenterol. Kan je ook aan jonge kinderen geven.
Toch maar een dokter opzoeken, je kan niet voorzichtig genoeg zijn!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 24 aug 2006, 21:32

Rijstwater helpt inderdaad goed tegen diarree, ik weet dat mama dat vroeger ook aan mn kleine zusje gaf. Hopelijk ben je er toch snel vanaf want dat is niet plezant hé.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding


Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 27 aug 2006, 22:12

bedankt voor de reacties :D

ondertussen ben ik er voorlopig weer vanaf, de ene keer wel diarree en de andere keer niet maar ik voel me alleszinds terug picco bello en de kleine stamp enorm fel de laatste dagen :lol:

dinsdag naar de gyn, ik ben eens benieuwd hoe onze spruit het stelt :lol:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”