gisteren hevige buikpijn

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15
gisteren hevige buikpijn

Bericht door Marijke » 26 okt 2007, 11:44

Hallo,

Ik moet maandag gaan voor de eerste echo, maar ik maak me al wat zorgen (volgens mijn man voor niets)

Gisterenmiddag zijn we Japans gaan eten en 's avonds heb ik nog een paar boterhammen gegeten, dan kreeg ik buikpijn en het werd alsmaar erger, ik begon al mijn ademhaling wat rustig te houden en dat hielp, maar ja als je zo pril zwanger bent dan denk je wel eens aan een miskraam hé. Ik had zeker een half uur buikpijn en ik wisselde dikwijls af van buik- naar rugligging of zittende houding en met Naomi erbij die constant 'mama' riep was het moeilijk om rustig te blijven hé :) Dan voelde ik precies dat ik moest overgeven en voelde me enorm misselijk worden, mijn man droeg me naar het toilet en daar kon ik wat braken, daarna was de pijn geleidelijk aan overgegaan....nu ik heb vannacht goed kunnen slapen en nu voel ik wel wat flauwte in mijn buik en voel ik dat ik moet rusten wat ik ook ga doen, maar je hoort mij al komen hé, zou er kans zijn op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap door die hevige buikpijn? Bij Naomi heb ik nauwelijks last gehad van zwangerschapssymptomen en kon ik eten wat ik wilde, maar nu heb ik precies haast geen honger meer....
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 26 okt 2007, 11:46

Bij mijn zwangerschap was het net hetzelfde maar toch nooit iets aan de hand.

Had vaak pijn, echt steken in de buik waarvan je door je knietjes gaat. Verschrikkelijk.

Geen zorgen maken vooraf, de gyn brengt raad. :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 26 okt 2007, 20:39

Misschien iets verkeerd gegeten?? Ik hoop dat het niets ernstigs is.. Ga je nog kunnen wachten tot maandag??
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 26 okt 2007, 22:38

Ik hoop dat het niets ernstigs is, vandaag heb ik me toch wat rustig moeten houden omdat ik me redelijk flauw voel in mijn buik. Ik ben vandaag wel gespaard gebleven van buikpijn en heb wat gelet op mijn eten, misschien dat het dan toch door dat Japans eten kwam, ik heb daar straffe gember gegeten en ja dat is misschien niet goed voor de baby hé :roll: , ik zal wel wachten tot maandag.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 28 okt 2007, 18:45

het kan wel zijn dat je maag nu anders reageerd hoort van dat japans eten das nie alleen van da maar kan zijn dat je nu gevoeliger bent an sommige dingen ik heb dat ook had van es chinees te eten en heb dan ook ongelofelijk ziek geweest en heel veel krampen had maar kon da nie goe meer verteren dus zou mij geen zorgen maen maar je bent nooit zeker genoeg hé zeggen ze dan en dat is ook waar.beste
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 28 okt 2007, 20:43

Het lag mss echt aan die straffe kost. Je lichaam reageert daar nu mss heel anders op?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 28 okt 2007, 21:40

sandy schreef:Het lag mss echt aan die straffe kost. Je lichaam reageert daar nu mss heel anders op?
Ja het zal dat Japans wel geweest zijn, de dag erna voelde ik mij nog wat flauwtjes in mijn buik en nu voel ik er niets meer van.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

marijke

Bericht door Aicha » 29 okt 2007, 10:52

marijke,

Veel succes hé vandaag bij de gyn!!!!! :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”