Baby'tje voelen - vanaf wanneer?

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 19 okt 2007, 14:16

ik vond dat 1 van de zaligste momenten van de zwangerschap. Je kleintje voelen stampen en zo geregeld kunne zien waar de voetjes zitten. Die stonden mooi met een zichbaar bultje op mijn buik.

Alleen bij onze matthew was de pret zeer snel over. Die kleine petoet heeft heel de zwangerschap vrij hoog gezeten en ik heb op 30 weken een echo moeten laten nemen van mijn ribben omdat ik het nimmer aankon van de pijn van zijn stampen. En op die echo was te zien dat mijn onderste ribben gekneusd waren. Amaai de dag dat ik bevallen was, was dit een verademing voor mijn ribben. Bij cato en jinto geen last van gehad en die zaten ook vrij hoog. Maar matthew is ook de enigste die sinds de geboorte een beetje te veel energie heeft en de andere 2 zijn redelijk rustig.
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.


sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk

Bericht door sallyke » 28 okt 2007, 19:32

dit is men eerste zwangerschap en ik begon shopjes te voelen op mijn 19 de week en nu ben ik een week verder en voel regelmatig schopjes echt heel schattig !
telkens als ik een schopje voel dan wrijf ik op mene buik en dan stop ik , en een secondje later begint het weer Den 7ste november moet ik naar de gynecoloog ik hoop dan ook dat ik het geslacht ga weten , want mene vriend zegt nu al dat het een goede voetballer gaat worden hihi , maar ik heb eens een vraag vanaf wanneer kan iemand anders het voelen stampen ?
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 28 okt 2007, 19:53

da kan vanaf 14 weken zeker hé ik had beweging vanaf 17 weken.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk

Bericht door sallyke » 28 okt 2007, 19:55

beerke schreef:da kan vanaf 14 weken zeker hé ik had beweging vanaf 17 weken.

nenee dat bedoel ik niet sorry , ik bedoel wanneer kan bv mijne vriend het kindje in men buik voelen stampen ?
En wat ook een vraag is van hem wanneer er melk uit men borsten beginne te komen ?
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 28 okt 2007, 19:59

ja ik denk ongeveer toch wel rond de 24 weken hoor das zo lichtjes maar je voelt da wel ze en van melk dat is ook verschillend denk ik van persoon tot persoon maar das ook wel rond de helft denk ik ik had dat ook al in één van de 20 weken ergens weet nie jusit meer wanneer.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”