bloedneuzen normaal tijdens zwangerschap?

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:
bloedneuzen normaal tijdens zwangerschap?

Bericht door jonge mama » 30 mei 2007, 12:09

hoikes, ben ier terug he :D ja tkomt een gewoonte :lol: ik heb de laatste tijd en eigenlijk al van in het begin van de zwangerschap last van bloedneuzen wanneer ik verkouden ben. aangezien dat ik fel allergisch ben aan een beetje vanalles moet ik dus veel men neus snuiten maar dit kan toch niet dat ik dan telkens een bloedneus heb. en dan maar te zwijgen van tanden poetsen brrr.... altijd bloedend tandvlees en niet een klein beetje maar heel veel. denk soms dak te hard schrob maar heb een hele zachte tandenborstel dus daar kan het niet aan liggen volgens mij. nu ja tzijn nu eenmaal zwangerschapskwaaltjes he, maar heb er men buikje van vol hoor( letterlijk ) hehe. ik heb alle kwaaltjes gehad wat je maar kunt bedenken van misselijkheid tot hoge bloeddruk. de gyn zegt dat zwanger zijn nu eenmaal niet ligt in de aard van men lichaam :roll: mor bon ik heb het er nog redelijk van afgebracht dan als het mij toch gelukt is zwanger te worden.
nog veel suc6 aan de juni mamas en laat iets weten he, ben namelijk bezig met een site voor de kleinen en wil zo wat van iedereen es weten welke kwaaltjes zij hadden en hoe ze zich voelden en zo tijdens de zwangerschap. zo kan ik samen met jullie adviezen andere jonge mamas of mamas helpen met tips en zo.
grtjs lievekes :P
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 30 mei 2007, 12:48

Zelf had ik tijdens mijn zwangerschap ook vaker last van een bloedneus. En dat kon door het stomste ineens beginnen. :roll:

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 30 mei 2007, 12:49

ja das raar he.zo ineens da da zo opkomt. misschien te maken met hormonen kweet er zelf nie zo veel van. :oops:
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 30 mei 2007, 13:01

nooit last gehad van bloedneuzen tijdens mijn zwangerschap
Afbeelding

Afbeelding

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 30 mei 2007, 13:05

kan ook afhangen van persoonsgevoeligheid misschien. ik had nooit eerder last gehad van bloedneuzen en nu wel. misschien ook een typische kwaal voor zwangerschappen bij sommigen.
zijn er anders nog kwaaltjes dat jullie meegemaakt hebben? zaols misselijkheid , ik heb nu zo wat van die nare dromen maar had dit al van in begin van zwangerschap. laat het mij allezins weten hoe meer verhalen hoe beter , kan dit dan verwerken in men site en als men zoontje geboren is laat ik hier dan een link over om naar de site te kunnen gaan.
grtjs
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.


Evytjeuh

Bericht door Evytjeuh » 30 mei 2007, 13:30

Heb enorm veel last gehad van misselijkheid en ook ontstoken tandvlees, bloedneus heb ik nog niet gehad :)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 30 mei 2007, 13:34

ontstoken tandvlees heb ik van allebei gehad
en dat is nu maar pas tegoei aan het genezen bij mij
ik dacht ook dat het aan mijn tandenborstel lag, maar mijn gyn heeft me vlug uit de waan gehaald
Het bleek dus heel normaal te zijn
uiteraard heeft niet iedereen er last van, maar het is veelvoorkomend
Mijn tandarts (heb een nieuwe en die vertelt dat dus nu na mijn bevallingen) raadt aan om met een tandenborstel in je tandvlees te masseren
dat gaat op den duur het tandvlees versterken én eventuele bacterieen daar weghalen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 30 mei 2007, 13:53

misselijkheid had ik enkel als ik opstond zonder eten gehad te hebben. Ik moest dus ontbijten in bed (de eerste maanden) en dan had ik nergens last van. Deed ik dat niet dan was ik een ganse dag misselijk.

Snel moe natuurlijk en tegen het einde meer last van de spieren en gewrichten.
Harde buiken heb ik nooit last van gehad.

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 31 mei 2007, 20:48

Hey,

ik heb ook regelmatig last van een bloedneus en blijkbaar is dit niet abnormaal aangezien je hoeveelheid bloed toeneemt tijdens een zwangerschap en de fijne bloedvaatjes in je neus dus meer belast worden...

Niks om je zorgen over te maken :) !!!

xx

Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge

Bericht door Winter » 12 jun 2007, 21:20

hey,

Ik heb ook last van bloedneus...
soms wel 3 keer in de week, kan niet direct voorspellen wanneer het komt.
Soms na een keertje niezen, of soms na een warm bad, soms gewoon als ik es gesnoten heb. K vind het wel vervelend maar gelukkig houdt het wel vlug op.

Liefs Winter ***


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”