wie nog uitgerekend voor maart?

Moderator:Moderators

Sabientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2006, 21:26
Locatie:Tongeren

Bericht door Sabientje » 02 okt 2006, 12:34

Mag k me hier toevoegen?

We zijn nu 18 weken ver en alles gaat tot nu toe goed. K merk toch wel een verschil dan toen k zwanger was van de jongens, hoor. K ben kotsmisselijk geweest in het begin, hartstikke moe, k heb een bloeding gehad, enfin... alle kwaaltjes die er zijn heb k al gehad.

Nu heb k net 1.5 week ziekteverlof achter de rug, m'n bloeddruk was te laag en k had last van buikpijn na een werkdag. Vanavond dus maar weer aan het werk en we zien wel hoe het loopt. Donderdag naar de gyne, dan weten we waarschijnlijk het geslacht! K hoop op een meid eigenlijk, maar we zien wel.

K voel m'n kleintje al een paar dagen schoppen, t voel gewoon zalig! Soms begint het om 5u 's morgens al!! T is echt een vroege vogel, hoor.

Liefs,
Sabientje


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 02 okt 2006, 14:21

Nog een nieuwe mama!! Je zal je hier vlug thuisvoelen hoor!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 05 okt 2006, 17:45

IK HEB ONZE BABY OOK EINDELIJK GEVOELD!!!! super!!! nu weet ik dat alles goed is daarbinnen. volgende week moet ik terug op controle, vrijdag de 13de :twisted: :twisted: hopelijk zien we dat welk geslacht het word, superspannend!!!
gefeliciteerd sabientje!!! voor wanneer ben jij dan uitgerekend? hoe oud zijn de andere kids??
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 okt 2006, 18:56

Wat leuk Annemama!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Sabientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2006, 21:26
Locatie:Tongeren

Bericht door Sabientje » 05 okt 2006, 19:13

Hristo is 11 en Milan is net 7 geworden en we zijn uitgerekend voor 5 maart, annemama.

We zijn net terug van de gyne en we weten ondertussen dat het weer een jongentje word. K ben een beetje ontgoocheld, had zo gehoopt op een meisje, maar ja het is nu zo.

Ze hebben ook ontdekt dat m'n bloed teveel E-stoffen bevat. Heb ik overgehouden van een bloedtransfusie. Nu hebben ze bij m'n vriend bloed genomen om te kijken of hij niet van die E-stoffen in z'n bloed heeft. Anders zullen we het grondig moeten opvolgen en in het ergste geval moet het babytje een bloedtransfusie krijgen. Dinsdag weten we de uitslag van het bloed, dus gaan we hopen dat alles goed komt.

Liefs,
Sabientje.
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 okt 2006, 19:21

Tcoh gefeliciteerd met jullie zoontje!! Ze zeggen toch dat jongens meer knuffelbeer zijn met mama? Is dat zo bij je oudste?
Hopend dat alles goed komt met het bloed, dat is al het voornaamste.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Sabientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2006, 21:26
Locatie:Tongeren

Bericht door Sabientje » 05 okt 2006, 20:34

De oudste deed het wel, maar begint zich er nu een beetje te groot voor te voelen. De kleinste kan nog altijd tegen me op kruipen. hihi.

K hoop ook dat alles goed komt, hoor. Gewoon alles goed opvolgen.

Liefs,
Sabientje
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 okt 2006, 20:49

Je jongste is 7 hé? Dan heb je met buikbaby nog vele jaren knuffelplezier tegoed :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Sabientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2006, 21:26
Locatie:Tongeren

Bericht door Sabientje » 05 okt 2006, 20:59

Zeker en vast, Sandy! K doe niks zo graag dan m'n kereltjes knuffelen.

Liefs,
Sabientje
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 06 okt 2006, 14:30

en ik weet nog niet of het een jongen of meisje wordt. ons meiseje van nu anderhalf hangt heel hard aan haar papa, dus ergens hoop ik stiekem dat het volgende een mamas kindje wordt :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 06 okt 2006, 22:01

Mss een zoontje dan? Die hangen naar het schijnt nogal aan de mama's rokken :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 13 okt 2006, 13:49

haha, net naar de gyne geweest en alles was dik in orde!!! alleen het geslacht konden ze nog niet zien, het was te denken dat deze baby ons wat langer in de spanning ging houden... volgende keer zien we meer, hopelijk :?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 13 okt 2006, 20:28

Leuk dat alles inorde was en ik hoop voor jullie dat baby zijn/haar geheimje nog wil prijsgeven voor de geboorte :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 14 okt 2006, 22:39

Hallo, ik ben Con en ben ongeveer zeventien weken zwanger. Vermoedelijke geboortedatum: 22 maart 2007. Ik moet volgende maandag naar de gynaecoloog. Ik hoop dat ze 't geslacht al gaat kunnen zeggen. Ik ben echt wel benieuwd :) . Hoeveel weken waren jullie als jullie geslacht wisten?

Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 19 okt 2006, 15:53

bij simke wisten we dat al op 16 weken; maar deze wil het niet laten zien, en houdt de beentjes gesloten...
hou ons in ieder geval op de hoogte!!!
Afbeelding
Afbeelding

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 22 okt 2006, 19:18

Ik had vorige maandag geluk. Ze hebben het kunnen zien. Gynaecoloog dacht eerst dat hij 't nt ging kunnen zeggen want 't lag niet zo ideaal. Maar 't heeft toch zijn/haar geheim prijs gegeven.

Ik heb sinds vorige donderdag last van pijn onder in buik. Echt wel lastig. Had voor de zekerheid al naar gynaecoloog gebeld maar zij vond het typische verschijnselen voor bandenpijn. Ze zei dat de baarmoeder aan 't rekken was. Ze was wel vriendelijk. Ze wou zelfs nog een extra echo nemen om mij extra gerust te stellen maar kheb gezegd dat da niet nodig was. Achteraf voelde ik mij wel wat beschaamd da ik mij zo ongerust maakte. Maar nu ben ik tenmnste zeker dat er niets abnormaals aan de hand is. Een vriendin die ik ook zwanger was, zei ook dat het bandenpijn ging zijn. OEF efkens gerust gesteld.

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 05 nov 2006, 22:54

tis hier precies stillekes. Met mij alles ok. Wel zwaar verkouden geweest. Veel last gehad van keelpijn en verstopte neus. Naar huisarts geweest en nu gelukkig weer veel beter. Voor neus heb ik Sinuspax gekregen, een homeopathisch middel (zuigtabletjes) en voor mijn keelpijn mocht ik af en toe een Strepsil nemen. Heeft gelukkig heel goed geholpen. Al een paar weken da ik precies zo af en toe een bewegingske voel in mijn buik. Nu deze avond ben ik zeker da het de kleine is, gaat af en toe wel wa hevig te keer. Soms wel wa verschietachtig maar vind da niet erg. Teken da alles ok is waarschijnlijk.

Volgende week mijn derde echo. Ik kijk er al naar uit. Ik hoop da alles nog ok is. Raar eigenlijk... ben altijd maar gerust als ik echo zie en als gynaecoloog zegt da alles ok is. :roll:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 06 nov 2006, 06:40

Blij nog eens wat van je te horen!
Is het je eerste kindje?
Ik voelde bij mijn eerste beweging op ongeveer een week of 19 dacht ik.
Zalig hé die bewegingen? Dat is iets wat ik na de bevalling het meest heb gemist.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 06 nov 2006, 17:16

Is inderdaad 1ste kindje. :P

Is inderdaad wel tof die bewegingen. Dan heb je pas echt 't gevoel da je zwanger bent. Ik had zo precies al beweging van mijn 18 weken, maar pas sinds mijn 19de week 100% zeker da 't het kleintje is da ik voel.

Had vandaag een dagje verlof. Ben al eens een ontwerpje aant maken voor een geboortekaartje. We zijn er nog niet uit of we één zelf gaan maken of één gaan laten maken bij drukker. Tis mij eindelijk gelukt om iets deftigs samen te stellen, straks ga ik 't eens proberen af te drukken. Zal nog efkens uitzoeken zijn tegen da ik alles goed afgedrukt krijg denk ik :oops: . Maar kheb nog tijd ... ben nog maar half weg. Maar ik wil altijd alles veel te ver op voorhand al plannen.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 06 nov 2006, 20:58

Veel te ver op voorhand plannen is beter dan de laatste week hé? Je moet je niet haasten maar eraan beginnen kan geen kwaad. En al die voorbereidingen zijn zo leuk hé? *smelt*
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 07 nov 2006, 11:56

hallo iedereen, ik ben er ook nog eens. met bbtje alles goed stampt er lekker op los... met de mamma daarentegen, zit ziek thuis
een virus... en t ergste is dat ik niks mag nemen van de dokter. maar ja, een paar dagen goed rusten en dan zijn we der weer helemaal bovenop. volgende week moet ik ook terug op controle. ben al aan het denken wat er nog allemaal in orde moet zijn tegen maart: kaartjes, boontjes, kamertje, kleedjes, lijstje... pffff heb er nog geen zin in. en dan die feestdagen die eraan komen. zwaarste periode voor me in t jaar. en vanaf volgende week moet ik terug fulltime werken. wordt druk dus. alle chance dat de papa nu zijn ouderschapsverlof heeft, dan zit hij elke woensdag thuis vanaf nu. tot binnenkort!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 07 nov 2006, 19:22

Hallo
leuk he de bewegingen zo weet je presies of alles ok is
ik ben al van mijn 20 weken bezig met de suikerbonen
en heb nu al de geboortekaartjes liggen ook dus alles zal wel op tijd klaar zijn :lol:

groetjes verena
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 08 nov 2006, 15:32

Amai das inderdaad allemaal goe op tijd. Ik zal me nog moeten haasten. Ik ga volgende week het doopsuiker en de kaartjes kiezen. Ik heb het gevoel dat ik er dringend werk van moet maken :? :lol: Verder is alles al klaar. De babykamer en de geboortelijst. Nog wat kleine dingetjes, maar ik geraak stillaan rond met mijn voorbereidingen :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 08 dec 2006, 20:42

Was vandaag wat in paniek. Ik had gisteravond en vannacht wat rood bloedverlies gehad. Ik was echt in paniek. :cry: Ik belde naar de gynaecoloog en ik mocht deze voormidd nog snel eventjes bij haar komen. Ze heeft een echo genomen en alles was ok. Ze heeft me echt gerust gesteld. Ik was gewoon ongerust omdat 't echt een rood bloedverlies was. Ik mocht er echt niet aan denken dat er iets niet in orde was. Ik kreeg gewoon de traantjes in mijn ogen als ik gynaecoloog zei dat alles ok was op de echo. En ook als ik ons kleintje op het schermpje zag bewegen pinkte ik een traantje weg. :oops: Raar hé dat je je al zo hecht aan een ongeboren kindje. Volgende week had ik al een afspraak staan bij gynaecoloog maar ik mocht die laten staan, zo kan ik dan voor de tweede keer bevestiging krijgen da alles ok is. En kan ik ons kleintje nog een keertje extra bewonderen :wink:

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 08 dec 2006, 20:48

con schreef: Raar hé dat je je al zo hecht aan een ongeboren kindje. Volgende week had ik al een afspraak staan bij gynaecoloog maar ik mocht die laten staan, zo kan ik dan voor de tweede keer bevestiging krijgen da alles ok is. En kan ik ons kleintje nog een keertje extra bewonderen :wink:
Maar dat is helemaal niet raar dat je daar al aan gehecht bent. Je draagt dat kleintje nu al 6 maand dicht bij je en zou het voor geen geld in de wereld meer willen missen. Eigenlijk hou je al van dat kindje, van zodra je weet dat er een vruchtje is é...

Dat was waarschijnlijk wel effe schrikken, maar ben blij voor je dat alles in orde is. Geniet nog maar wat van je zwangerschap, want tzal nu vlug voorbij zijn hoor !
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 09 dec 2006, 13:01

hallo
ik vind dat ook heel normaal hoor jij draagt het kindje en jij bent op een bepaalde manier de enige die het iets of wat kan beschermen

ik maak mij ook rap zorgen maar als er wat is dan ben je ook rapper om naar de dokter te gaan

hoe gaat het anders nog met jullie allemaal ??
vinden jullie ook dat het zeer snel gaat de tijd van zwanger zijn ??


groetjes verena
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 10 dec 2006, 21:05

Vind wel dat zwangerschap goed vooruit gaat en nu met de feestdagen voor de deur zal 't nog sneller gaan denk ik. Maar als ik zo'n baby'tje zie, denk ik vaak "ik zal blij zijn als ons kleintje er ook is". gewoon al om vast te kunnen houden, te zien welk kleur van haar, op wie lijkt 't...

Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 11 dec 2006, 13:35

ja ik denk ook wel heel veel aan ons kleintje
wij weten al ongeveer hoe het er gaat uitzien door een 4 d echo maar het is toch wel een hele geruststelling als je het de eerste keer in je armen hebt
het is toch wel een verrijking in je leven om een kindje te hebben
en het versterkt de band met je man of vriend ook een beetje meer
het is ongeloofelijk wat zo een kindje kan doen met jou en iedereen uit de buurt
toch raar he

groetjes verena

ps con hoe gaat het nog met jou ben je al een 2 de keer op controle geweesd :?:
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 11 dec 2006, 18:49

Verena,

Neen, ik moet morgen (dinsdagavond) nog eens op controle. Alles zal wel goed zijn denk ik. Mijn man zegt da ik mij onnodig teveel zorgen maak. :oops: Ik hou je wel op de hoogte.

Groetjes
Conny

Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 11 dec 2006, 18:51

die mannen he

ik ben ook rap ongerust ik denk dat dat komt doordat het mijn eerste kindje is

is het ook jou eerste ?

groetjes verena
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”