Wie zoekt onthaalmoeder regio Zonhoven?

Moderators:Welcome, Moderators

krisjespuppy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 okt 2005, 13:17
Locatie:Zonhoven
Wie zoekt onthaalmoeder regio Zonhoven?

Bericht door krisjespuppy » 26 okt 2005, 10:40

Hallo,

Mijn naam is Krista. Ik ben een mama van 26 jaar met een dochtertje Kyara van 9 maand oud.

Ik ben een startende onthaalmoeder. Ik werk via de dienst landelijke opvanggezinnen en heb nog drie plaatsjes vrij.

Van opleiding ben ik onderwijzeres. Een eigen klasje heb ik niet, maar ik kan de kindjes niet missen :( en ben daarom onthaalmoeder geworden.

Ben je van Zonhoven of omstreken en zoek je nog een oppas voor je schatjes, laat het mij gerust weten. Je bent altijd vrij om eens een kijkje te komen nemen. :D

Vriendelijke groetjes,
Krista


krisjespuppy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 okt 2005, 13:17
Locatie:Zonhoven

even updaten

Bericht door krisjespuppy » 28 jun 2006, 13:19

Hallo allemaal,

Intussen ben ik 27 jaar en is onze dochter bijna 1,5 jaar. Amaai wat gaat dat vlug.

Wij hebben momenteel nog plaats vrij voor één kleine kapoen die voltijds komt ofwel twee kapoenen half-tijds.

Ik heb ook een website gemaakt over de opvang en je bent vrij hier een kijkje te gaan nemen:
www.freewebs.com/onthaalmamakrista
Ik zou het leuk vinden als je na het kijken even een kribbeltje in het gastenboek wilt zetten.

En indien jullie een kapoen hebben die graag hier naar de opvang wil komen, bel of mail me dan gerust. De gegevens vind je op mijn site.

Vriendelijke groeten,
Krista
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Onthaalmoeders”