Onzeker

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
poke0931
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jan 2006, 12:20
Locatie:West Vlaanderen
Onzeker

Bericht door poke0931 » 05 feb 2006, 20:03

Hallo,

moest normaalgezien eergisteren mijn maanstonden krijgen, maar het enige wat doorkomt is een beetje slijm met helderrood bloed bij.... Vandaag is er ook nog niets meer doorgekomen dan gisteren... heb nochtans gisteren getest maar was negatief... Voel ook helemaal niets van krampen zoals het normaal zou zijn (is normaalgezien ook heel donkerrood als maandstonden starten) ...

heb wel pijnlijke borsten en gevoelige tepels ... Kan dit komen omdat ik 2 maand gestopt ben met pil en dat mijn lichaam nog moet wennen ?

Vanaf wanneer mag je trouwens zeggen dat je je maandstonden hebt, ik dacht dat het enkel was als je volledige bloeding kreeg ?
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 05 feb 2006, 20:23

het kan dat je je menstruatie soms niet voelt aankomen ik heb da ook sins ik gestopt ben met de pil ben ik zelfs niet meer zo regelmatig, daarmee bedoel ik,ik heb ze wel alle maanden ma de ene maand om de 21 of 28 of 32 dagen nooit direct denken want anders word je bezeten van ik had da ook gewoon een paar daagjes wachten en beetje lichte rode kleur kan voor je mentruatie.

Gebruikersavatar
poke0931
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jan 2006, 12:20
Locatie:West Vlaanderen

Bericht door poke0931 » 06 feb 2006, 17:35

Bedankt voor je snel antwoord :)
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 06 feb 2006, 22:45

graag gedaan ik weet hoe het is als het zover is of bijna je denk direct van alles t'is soms om gek van te worden allé het beste laat iets weten hé groeten

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 07 feb 2006, 18:41

ik heb vanalles gevoeld toen ik ben gestopt met de pil. (Sinds eind oktober)
Je kan de symptomen hier wel ergens lezen ...

ik ben redelijk regelmatig, cyclus van 26 dagen. Maar soms wel nog last van vanalles een beetje :? Mijn lichaam moest serieus wennen aan een leven zonder pil.
Maar het komt in orde :wink:


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”