Ik ben het!

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 01 jun 2006, 18:38

:shock: 8) schoon buikje...
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 01 jun 2006, 20:04

Wat een prachtige buik !!
Da's inderdaad veel vijf kilo op drie weken :D , hoe heb je dat gedaan ??
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 01 jun 2006, 21:05

Bedankt...

tja, gesnoept :roll:
chips, koekjes, popcorn,chocolade, cola enz...
Ik heb men best gedaan, en ben kwaad op mezelf....
Nu ga ik echt men best doen om niet teveel te snoepen :roll:

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 02 jun 2006, 17:37

Wohahahahahahaha !! Da zal nogal gesmaakt hebben zeg !!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 02 jun 2006, 21:47

ja het smaakt allemaal goed maar wat hebben we er dan aan over die beu kilo's ik snoep ook graag en veel t'is soms sterker dan jezelf is't nie.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!


Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 03 jun 2006, 08:44

Ken er alles van, van overtollige kilo's. Ik ben beginnen groeien langs de verkeerde kant toen ik 12 was, dus nu al zo'n 24 jaar overgewicht. 'k Dacht van nooit iemand te leren kennen omdat ik zo was, maar me hubbie heeft me genomen zoals ik ben. En te denken dat zijn vorige "liefjes" allemaal telefoonpalen waren :D (sorry als er hier slanke dames tussen zijn :wink: ). Natuurlijk dat je dan automatisch wat verzwaard als je zwanger bent en zo maar ik was telkens slanker toen ik de materniteit uitkwam, maar na een maandje of twee was ik weer lekker omhoog gegaan, het goeie leven eh, ganse dagen thuis en ne keer een taart en koekjes bakken en lekker koken, ken je dat ?
Maar ik heb over een paar weken es een leuk gezegde gelezen op de kalender :

"Op een volle buik staat een vrolijk gezicht"

Ik let wel een beetje op wat ik eet maar ik laat mijn leven niet meer overschaduwen door al die dieeten, kom er enkel depri van :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 03 jun 2006, 10:06

Ik ben vorige keer ook een keertje 5 kilo op 3 weken bijgekomen. Deze keer gaat het nog veel sneller :oops: . Ach ja, zorgen voor nadien :lol:

Mooi buikje! en nog proficiat met je 2e meisje!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 12 jun 2006, 17:47

bedankt! Tja, zal weer wa z'n bijgekomen :oops: kan er moeilijk afblijven van die snoepjes enz...
This nu toch echt wel te warm ze :wink:
Mor buiten da gaat hier alles ok, af en toe een bloeddrukval mor voor de rest niets. Men buikje dat nu goed in de weg begint te zitten, en ons kleintje trapt erop los.........
We zijn vorige week het kinderbedje gaan halen en ben de kleertjes al aan het sorteren enz...

Fijne dag nog :wink:

vonny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 dec 2005, 21:41
Locatie:limburg

Bericht door vonny » 21 jun 2006, 16:19

Hallo, ik kom hier ook nog eens piepen. We zijn vandaag naar de gyne geweest en alles was in orde met de baby. We hebben dan de echo gekregen
en een schatting van het gewicht nu. Het weegt nu een 1.360 kgr en volgens de gyne is het al aan de zware kant. Hij zei dat ik minder moest eten.
Ik zei tegen hem dat er bijna niks ingegegaan is met de benauwdheid van de laatste tijd en dat ik zo al weinig eet.
Ik voelde me slecht na afloop. Ikzelf blijf afvallen en dan ineens dit. Aan de gene die dit lezen ,welk gewicht hadden jullie baby op 30 weken?
Moet ik me zorgen maken om het gewicht van de kleine?
:( IK ben er niet goed van.
Groetjes.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 21 jun 2006, 16:39

Wel, ik zal es kijken eh, maar zou dat écht te zwaar zijn voor 30 weken ??? De baby is toch bijna 8 maand ? 'k Zat daar nie ver van zunne en bij de geboorte wogen ze alle drie rond de drie kilo.

Als het een troost is : mijn tante is geboren temidden de oorlog van 40-45. Geboortegewicht : 5 kilo... En de mensen hadden geen eten... Hoe verklaar je dat dan ? Ze is er goed uitgekomen en is altijd kerngezond geweest !
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 22 jun 2006, 10:50

vonny schreef:...
Hij zei dat ik minder moest eten.
...
Ik dacht dat dat niet veel uitmaakte, je baby neemt toch alleen wat hij nodig heeft.. Mij lijkt je baby niet te zwaar (eerder zelfs weinig, maar ik heb daar geen gedacht meer van :wink: )..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 22 jun 2006, 12:36

hey,

Mijn baby weegt op dit moment 1700gr. wat zou die gyn. van jou daarop moeten zeggen? We zijn even ver, allez ja een paar dagen verschil. Je moet goed eten en niet snoepen :roll: de baby neemt enkel wat hij of zij nodig heeft alleen op het einde als jij dan overdrijft met snoep enz... neemt de baby ook wat meer...

Geen zorgen maken meid, dat is een goed gewicht hoor!

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 22 jun 2006, 12:40

Hey heb juist met mijn zus zitten praten ook over het gewicht....ze is praktisch even ver als jou he jennifer...bij haar vorige zwangerschap woog haar meisje ook 1700 rond deze tijd, nu weegt haar tweede 2 kilo...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 22 jun 2006, 12:43

ja, ik snap niet dat die gyn. dat zo zei tegen vonny. Dan zijn onze baby's veel te dik als je hem moet geloven...........this wa mij betreft ne zeveraar :roll:

vonny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 dec 2005, 21:41
Locatie:limburg

Bericht door vonny » 22 jun 2006, 16:17

Dank jullie wel, ik ben er al een stuk geruster in. Die gyne van mij kan de boom in, hij is niet degene die uiteindelijk de kleine moet baren.
Wat betreft gewicht zit de baby mooi op schema.
Als die zo verder blijft doen verander ik gewoon van gyne.
Met de 1ste ben ik zonder hem bevallen( ging heel snel) en hopelijk nu ook. Veel doet hij toch niet want het is eerder de vroedvrouw die je begeleid. :x
Spijtig dat hij niet zwanger kan raken, ik zou het hem van harte toe wensen met alle kwalen die ermaar zijn. Weet die ook eens wat wij meemaken. :lol:
Afbeelding
Afbeelding

falderie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mei 2006, 16:21
Locatie:Heestert

Bericht door falderie » 22 jun 2006, 16:34

Vonny, ik heb ook eens mijn echootjes bekeken, en bij mij woog het op 30 weken 1.600g dus volgens mij is het gewicht van jouw babytje echt niet abnormaal hoor. Die gynecoloog van jou wil dat iedereen bevalt van lantaarnpaaltjes zeker??? :lol:

Ik ben altijd content geweest dat mijn babytje al redelijk vroeg een schoon gewicht had, als je dan wat te vroeg bevalt, dan heeft het zijn gewicht toch al mee he.

Op de controle maandag woog het 3.350g dus voor mijn part mag het nu snel geboren worden hoor.

Geniet verder nog van je zwangerschap en probeer misschien eens een haartje van je gynecoloog te pakken te krijgen. (dan kan je een voodoopoppetje maken, haha :twisted: )

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 22 jun 2006, 17:06

ja falderie dat kan ze nog doen voodoopop.als ik dat hier zo zie zou ik mei ook geen zorgen maken hoor en als hij blijft zo doorgaan zou ik ook veranderen van gyn. je moet je toch op je gemak voelen hé bij de gyn en hij moet je geruststellen nie ongerust maken.geniet nog maar verder van je zwangerschap,laat je dat nu nie afpakken door je gyn.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

vonny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 dec 2005, 21:41
Locatie:limburg

Bericht door vonny » 22 jun 2006, 20:47

Hallo ,idd. Dat hij maar iemand anders op stang gaat jagen.
Maar ja het is een man en die kunnen zo tactloos zijn hé.
We zullen zien hoe het de volgende keer is maar goed dat het niet meer lang is dat ik hem nog moet zien.
Bij wie ik moet bevallen maakt niet uit zolang ik maar een goede begeleiding heb en in het zh waar ik naar toe ga hebben ze heel goede vroedvrouwen.
De gyne zie je toch maar even en dan is die weer weg.

Goed idee Falderie , moet ik eens proberen mssn dat die niet meer zo een droogstopel is. :lol:
Groetjes
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 11 jul 2006, 13:41

hey,

Gisteren op controle geweest ben nu net 33 weken ver, moet woensdag naar het zh. voor de monitor. Heb teveel pijnlijke harde buiken en heb daardoor al opening. Mag niks meer doen, zelfs men dochter niet meer oppakken. Baby zit al redelijk ingedaald en we moeten dus opletten dat de weeen niet doorzetten. Voor de rest was alles ok met onze kleine meid, ze weegt al +/- 2400gr. Was weeral 4 kilo bij :roll: Heb deze keer geen foto gekregen omdat hij enkel haar lijfje en poepje goed kon zien. Het hoofdje alleen de omtrek.

Pff, weeral die monitor. Ik hoop maar dat ze nog wat blijft zitten :roll:
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 11 jul 2006, 14:04

doe het dan maar rustig aan meisje!!
laat je prutske nog maar even lekker zitten hé!
vind je die monitor erg?? Ik vond dat wel plezant
op gegeven moment zei ons meisje zelfs haar naam!! :lol:
we hoorden constant het geluid van haar bewegingen en dat was precies
-Britt britt, britt britt....
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 11 jul 2006, 14:15

Oei, hou je dan maar rustig!!
Nu bevallen zou wel een beetje vroeg zijn, hé? Maar baby heeft wel al een mooi gewichtje. :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 11 jul 2006, 14:41

Hey Jennifer,

Doe maar kalmpjes aan en kleintje blijf maar nog eventjes lekker zitten he...in die warme buik bij je mama...
Ik hoop dat er iemand je een beetje kan helpen met het huishouden en zo en met Lucy, dat je kan rusten...

*knuffeltje*
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 11 jul 2006, 17:00

Toch nog even rustig aan doen ja. Niet altijd gemakkelijk met Lucy in huis denk ik maar toch. Hopelijk heeft jullie babietje het nog heel goed in je buik en blijft hij nog wat zitten. In ieder geval nog veel succes voor de laatste weken! Nog even doorbijten.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 11 jul 2006, 17:39

bedankt meiden!

Vandaag weer hetzelfde liedje, zeurende buikpijn en rugpijn. Dan die buik da constant hard wordt pffff.....

Ik probeer me rustig te houden, zonet de geboortekaartjes afgewerkt en liggen klaar :lol:
Lucy is redelijk braaf, die voelt da precies......

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 11 jul 2006, 17:46

Grijp elke kans aan om te rusten! Nog een paar weekjes te gaan :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 11 jul 2006, 21:43

Probeer het toch een beetje rustig te houden eh.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 11 jul 2006, 21:58

probeer je nog wat rustig te houden hé. laat ze nog maar even zitten waar ze zit.

veel succes verder

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 11 jul 2006, 22:32

rust maar beetje laat het nog ma een beetje warm zitten en nu je nog kan wat rusten want daarna is het terug gedaan.succes
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 12 jul 2006, 16:59

hey,

Zoals jullie al weten ben ik 33 weken zwanger, heb ik veel weeen en al opening.
Vandaag naar de monitor geweest, heb drie redelijke weeen gehad in een half uur. De gyn. kwam binnen met een bedrukt gezicht, met de baby alles ok zegt hij mor da is niet zo goed he die onderste lijn.
Hij heeft tien minuten bij me gezeten, longrijping overwogen maar toch niet gedaan omdat 33 weken net op het randje is en hij hoopt dat ze nog blijft zitten deze week . Moest normaal in het zh. blijven om te rusten maar men man heeft verlof gekregen en daarom mocht ik toch mee nor huis. Moet nu het meeste van de dag platliggen en rusten...........
Ons Lucy is nu bij men schoonouders. Zaterdag moet ik weer naar het zh. ik hoop dan dat het wat rustiger wordt daarbinnen..........

vonny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 dec 2005, 21:41
Locatie:limburg

Bericht door vonny » 12 jul 2006, 17:51

Hoi, Jennifer wat een pech zeg. Je zult wel helemaal ondersteboven zijn van heel het gebeuren. Goed dat je partner verlof heeft zodat je toch nog even thuis kunt blijven. Het zal wel niet makkelijk zijn met je dochtertje in de buurt. Hopoelijk blijft je kleine spruit toch nog even zitten . Het gaat toch goed met de baby hé?
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Ik ben juist zwanger....”