misselijkheid

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal
misselijkheid

Bericht door Sigri » 02 jul 2005, 19:00

Hallo,

Iemand tips tegen misselijkheid. En dan bedoel ik niet alleen ochtendmisselijkheid.

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 04 jul 2005, 14:55

's morgens een koekje ofzo in je mond stoppen alvorens op te staan...
en motilium nemen , dat mag tijdens de zwangerschap.
Moest dat niet helpen, vraag je best raad aan je gyne.
En hoe ziek je je misschien mag voelen ... 't is voor't goeie doel ! En als je dat babietje in je armen hebt, ben je dat op slag vergeten ! (ik kan er van mee praten, ben 2x meer dan 6 maanden van 's morgens tot 's nachts misselijk geweest).
Groetjes en veel succes !
Greetje
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 04 jul 2005, 14:58

Greetje,
En hoe heb je dat op je werk gedaan. Als je je zo misselijk voelde ?
En mag dat een droog koekje zijn ?

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 04 jul 2005, 15:06

Marita is daar de juiste persoon voor!!
Aan haar mag je zulke dingen zeker vragen!!

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 04 jul 2005, 15:15

En wie is marita ?

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 04 jul 2005, 18:24

de VROEDVROUW van ons team!!
Da alleswetende vroedvrouw online!!
Kijk maar eens goed naar alle rubrieken!!

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 05 jul 2005, 10:58

Op mijn werk: tja, ik zit gelukkig niet ver van de toiletten :?
Serieus, veel kan je er echt nie tegen doen. Het is een zwangerschapshormoon in je lichaam dat er voor zorgt dat je zo misselijk bent, dus dat heb je niet in de hand ... Ik had altijd wel een koekje bij de hand ofzo, om bij grote nood in mijn mond te stoppen. Gewoon een koekje waar je op dat moment zin in hebt, mag droog zijn hoor. En ik heb veel motilium genomen, dat geef ik toe ... Myn gyne heeft gezegd dat dat helemaal geen kwaad kan.
En zodra ik pauze had, was ik buiten, om frisse lucht op te doen, helpt ook een beetje...
Binnen enkele dagen, weet jij perfect wat je misselijk maakt, en dan ook proberen die geuren of plaatsen te vermijden.
Ik kon echt niet de geur van koffie verdragen , dus dat was echt de hel om in de keuken te komen ! Thuis heeft mijn man een half jaar zijn koffie in de badkamer gezet, en ik ben daar nie binnen geweest ! (Wij hebben gelukkig een douche in een aparte ruimte waar ik me kon wassen)

Het allerergste vond ik in de auto, want op't werk kon ik nog even in de toiletten verdwijnen om je-weet-wel, maar in de auto is dat niet evident hé. Echt waar : ik reed met een plastieken zakje aan mijn stuur naar 't werk, en ik heb er toch een paar keer gebruik van moeten maken hoor!

Als ik dit nu allemaal aan jouw probeer te vertellen, lijkt het me zo ver weg , precies of het is iemand anders overkomen, zo snel vergeet je die misselijkheid na de geboorte van je kindje. Direct na de geboorte van William en Laura, was mijn zin voor koffie ook terug, goh wat kan je dan van een kopje koffie genieten !

Nog veel succes met je zwangerschap en mocht het je een trooost zijn: bij de meeste vrouwen is die misselijkheid al na 12 weken helemaal verdwenen!

Groetjes,
Greetje
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 05 jul 2005, 11:18

inderdaad op net 13 weken was het hier ook gedaan!!

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 05 jul 2005, 14:25

Ja Janewaye, dan was jij 1 van die gelukkigen ! Ik helaas niet , ben wel altijd een raar medisch geval, hihihi
Groetjes !
Greetje
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!


Plaats reactie

Terug naar “Ik ben juist zwanger....”